De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Boxen zijn al een aantal jaar helemaal in. Consumenten vinden het leuk om steeds weer verrast te worden met een box gevuld met de mooiste producten en/of diensten. De inhoud van de luxe boxen van House of Treats zijn heel afwisselend. Je krijgt namelijk alleen de producten of diensten aangeboden die voor jou interessant zijn. House of Treats is een marketing, onderzoek & adviesbureau en combineert op deze manier heel slim modern marktonderzoek met brand awareness. Members van de community van House of Treats betalen alleen de verzendkosten voor de box in ruil voor hun ongezouten mening.
In november 2020 en maart 2021 stond de House of Treats box in het teken van New Care Supplements; een kwalitatief voedingssupplementmerk. Zeker nu veel consumenten nog bewuster bezig zijn met hun gezondheid, een goed getimede samenwerking. Wij probeerden een box uit!
De exclusieve New Care box
In deze box zaten producten van New Care, een oer-Nederlands producent van voedingssupplementen van natuurlijke oorsprong. Deze supplementen zijn een aanvulling op de dagelijkse voeding en het assortiment bestaat onder andere uit vitamines, mineralen en kruiden. De box van New Care bestond uit een mix van deze supplementen. In totaal hebben 500 community members en (micro-) influencers de New Care box thuis ontvangen en deelden vervolgens hun mening via een online vragenlijst. Het merk heeft behoefte aan meer kennis en inzichten vanuit de doelgroep en wil de consument nog beter begrijpen om zo meer merkgroei te realiseren. Tegelijkertijd willen ze met hun merk en producten thuiskomen bij hun hoog potentiële doelgroep en zo organisch bereik én ambassadeurschap creëren.
Wij waren aangenaam verrast over de inhoud van de mooie box. De hele box beleving en de hoogwaardige producten voelen echt als een cadeau. Ook zit er uitgebreide informatie in over de supplementen in de box. Wel zo fijn, want we willen graag goed geïnformeerd worden bij het gebruik van voedingssupplementen. Inmiddels worden de meeste supplementen thuis dagelijks gebruikt om de algemene gezondheid te bevorderen.
Producten die je aanspreken
House of Treats belooft dat de members van de community alleen producten krijgen die precies in hun interessegebied vallen. De boxen zijn vaak binnen 10 minuten vergeven en gratis (op de verzendkosten na) in ruil voor een ongezouten mening. Een slim concept, want als de producten je aanspreken en op social media gedeeld worden, krijgt een merk al snel meer bekendheid.
Wij hebben tot nu toe alleen de box van New Care uitgeprobeerd, maar er zijn steeds meer merken die graag met House of Treats samenwerken. Een laagdrempelige en vernieuwende manier van marketing, dat past bij 2021! De community van het bureau is zorgvuldig samengesteld met invloedrijke, cultuur- en trendbewuste mannen en vrouwen. Samen met het merk definieert House of Treats precies de juiste doelgroep en selecteren ze de best passende (micro-) influencers uit de community. Een interessante marketingstrategie!
Verder lezen over Health
Lifestyle21.03.2024
Zo vind je een goede bureaustoel
Lifestyle22.02.2024
4 redenen om dagelijks zink supplementen te slikken
Food14.11.2023
Onderzoek naar ons eetgedrag: nieuwe week begint gezond en eindigt met pizza of frituur
Lifestyle23.09.2022
Deadlines op je werk. Hoe ga je ermee om?
11.04.2022
Tongbeslag goed aanpakken, zo doe je dat
28.04.2021
Wandelen is inmiddels een populaire hobby: 5 tips voor een geslaagde wandeling
Food08.02.2021
10x energie zonder koffie te drinken
01.02.2021
Origineel idee: een hart lopen op Valentijnsdag
Verder lezen over Lifestyle
Lifestyle24.12.2025
Hier beleef je de jaarwisseling met de mooiste vuurwerkshows
Lifestyle23.12.2025
Hoe creativiteit weer ruimte krijgt, zelfs als je agenda vol zit
Lifestyle22.12.2025
Last van een winterdepressie? Dit zijn de manieren om je in 2026 goed te voelen!
Living17.12.2025
Thuis wellness op een nieuw niveau: een spa-ervaring in zachte schuimwolken
Lifestyle17.12.2025
Hoe kleine lifestylemerken TikTok veroveren met sfeer, ritme en herkenbaarheid
Lifestyle17.12.2025
Zwarte Cross maakt de eerste namen voor de editie van 2026 bekend!
Fashion11.12.2025
M·A·C VIVA GLAM 2025: Chappell Roan, queer power en een donatie die ertoe doet
Living11.12.2025