Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn, een verre reis of een bestemming in eigen land. Ze leest dan ook veel reisverhalen om inspiratie op te doen en schrijft graag haar eigen belevenissen op. Omdat ze vindt dat elke plek iets bijzonders heeft, reist ze voor Travelvalley overal naartoe. Ook in haar vrije tijd ontdekt ze graag de wereld en af en toe gaat ze een tijdje weg om als digital nomad vanaf de andere kant van de wereld te werken.
Online shoppen heeft in 2020 een nog grotere vlucht genomen en Zalando speelt daar slim op in door nog meer luxemerken toe te voegen aan het assortiment. High-end merken zoals Marchesa en Roksanda zijn binnenkort ook bij de webshop te koop. Daarnaast wordt het assortiment van andere designers zoals Victoria Beckham en Moschino, uitgebreid. Inmiddels is de categorie ‘Premium’ al omgelabeld naar ‘Designer’.
Luxe merken krijgen speciale presentatie
Zalando weet dat klanten een bepaalde mate van luxe en presentatie verwachten als zij investeren in design-items. Daarom blijft het platform investeren in de klantervaring. Voor deze categorie worden exclusieve campagnes gemaakt die ervoor zorgen dat de luxemerken op de best mogelijke manier worden gepresenteerd. De nieuwe marketingcampagne rondom de designmerken heet ‘Real life luxury’. Hiermee wil Zalando de luxe items toegankelijker maken voor een bredere groep klanten.
Campagnebeelden met Nederlands tintje
De campagne is geregisseerd en gefotografeerd door de Britse art director Felix Cooper in Monnickendam. Voor de foto’s is geen gebruik gemaakt van modellen, maar echte mensen die delen wat luxe voor hen betekent. Dat kan meer zijn dan kleding, denk bijvoorbeeld ook aan ervaringen. Tijd doorbrengen met familie en vrienden, de natuur opzoeken of vrijheid om te doen wat je wilt. In de campagnebeelden bezoeken deze mensen plaatsen die iets voor hen betekenen en vertellen ze hun intieme en persoonlijke verhalen over hoe ze mode zien als een vorm van zelfexpressie en een manier om hun dagelijks leven meer waarde te geven.
De campagne is op 30 augustus van start gegaan. Exclusieve stukken zullen daarnaast worden getoond via Instagram en TikTok.
Verder lezen over Fashion
Fashion08.12.2025
Frédérique Constant verrast met een elegante en vernieuwde Moneta Moonphase
Fashion27.11.2025
FREITAG lanceert Lucky Trucking Charms: kleine accessoires met een groot verhaal
Fashion25.11.2025
Sexy de feestdagen in: ondergoed dat kerst nog warmer maakt
Fashion24.11.2025
Central Cee en G-SHOCK brengen samen een iconische collab uit
Fashion23.11.2025
Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit
Fashion19.11.2025
Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt
Fashion14.11.2025
Vans x Slam Jam: Act of Disagreement
Fashion10.11.2025