De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Tegenwoordig is het heel gebruikelijk om eerst even reviews te lezen voordat je een product koopt. Dat geldt zeker voor cosmetica. Want maken de merken hun beloftes nu echt waar? Welk wimperserum is bijvoorbeeld echt goed, welke mascara moeten we nu hebben en hoe is de kwaliteit van dat oogschaduwpalet? Die informatie vind je op We Are Eves, het eerste social beauty network van Nederland, waarop je 100% eerlijke reviews mag verwachten.
Betrouwbare beauty reviews
Op We Are Eves vind je betrouwbare reviews van echte gebruikers. Geen verkapte verkooppraatjes, maar ervaringen van beautylovers die het product hebben gebruikt. En eerlijk hun enthousiasme of teleurstelling met elkaar delen. Het platform is 2,5 jaar geleden opgezet door Esther Leloux en Julie Hotchkin. Inmiddels zijn er al zo’n 30.000 geregistreerde gebruikers en dat aantal groeit nog dagelijks.
Zowel goedkope als duurdere cosmetica
Of het nu gaat om mascara van Dior, Estee Lauder’s Advanced Night Repair of zonnebrand van het Kruidvat; op We Are Eves vind je reviews van zowel goedkope als duurdere cosmeticaproducten. Niet alleen reviewen gebruikers hun eigen favoriete beautyproducten op hun zogeheten online shelfie, ze laten zich ook informeren en inspireren door bevindingen van andere gebruikers van het platform. Daaropvolgend staan alle producten gelinkt aan diverse webshops waar gebruikers hun favoriete beauty essentials direct kunnen aanschaffen.
We Are Eves maakt slim gebruik van data
Het platform weet dat user generated content binnen de customer journey dé key is richting conversie. Dat 92% van de consumenten user generated content meer vertrouwt dan advertising (bron: Nielsen) ziet We Are Eves dan ook terug in een gemiddeld conversiepercentage van 24(!)%. We Are Eves benut en koestert deze hoge conversiekracht door merken in contact te brengen met hun fans en potentiële klanten. Inzichten van de gebruikers spelen daarin een grote rol. Welke members zijn geïnteresseerd in vegan producten? Wie hebben er droog of beschadigd haar?
Alle voorkeuren en stijlen zijn op het platform vertegenwoordigd en dankzij de views en reviews weet We Are Eves de fanbase én zichtbaarheid van merken aanzienlijk te vergroten. Data wordt dus slim ingezet om het gebruiksgemak en tevredenheid van members te vergroten.
Zelf reviews lezen en achterlaten? Meld je gratis aan voor We Are Eves via de app.
Verder lezen over Beauty
Lifestyle17.03.2021
Een op maat gemaakt parfum voor mannen: maak kennis met het algoritme van House of Formulas
Lifestyle10.01.2021
Maak kennis met IKA Beauty: een nieuw Nederlands beautymerk
Gadgets04.09.2020
De FOREO LUNA 3 voor mannen en vrouwen reinigt en masseert je gezicht in 1 minuut
Fashion02.07.2020
Prachtig! In Gucci’s nieuwste beauty campagne schittert model met syndroom van Down
Lifestyle03.06.2020
Review: vegan huidverzorging van MGC Derma CBD Skincare
Lifestyle01.05.2020
Moederdag 2020: je moeder verrassen kan nog steeds!
+ cadeautipsLifestyle12.12.2017
Dit moet je als man doen om je huid te verzorgen in de winter
Sponsored storyLifestyle03.04.2017
De geschiedenis van 100 jaar tattoos
De video eindigt met een ‘inner-lip’ tattoo en die was voor ons ook even wennen.Verder lezen over Lifestyle
Fashion01.05.2024
Dit is de nieuwe Reef collectie, al meer dan 40 jaar geïnspireerd door surfcultuur
Automotive07.11.2023
De designcultuur van Hyundai ligt in Seoul gewoon op straat
Fashion06.09.2022
Zo kies je je eerste, luxe horloge uit
Living18.11.2021
De mooiste raambekleding voor jouw woonkamer
Lifestyle23.07.2021
Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?
Lifestyle21.07.2021
Louis Vuitton komt met wel heel exclusieve speaker
Vooral het prijskaartje is magischFashion18.07.2021
5 herkenbare ondergoed frustraties
Lifestyle14.07.2021