Unrobe en STËLZ lanceren toffe athleisure collectie

Unrobe en STËLZ lanceren toffe athleisure collectie

Vorig artikel Volgend artikel

De lancering van het drankje STËLZ vorig jaar kan je bijna niet zijn ontgaan. Inmiddels krijgt het steeds meer bekendheid, mede dankzij Monica Geuze die een van de investeerders is. Nu komt het merk met een toffe athleisure collectie, die doet denken aan Amerikaanse colleges. Daarvoor is het merk de samenwerking aangegaan met duurzaam modemerk Unrobe. De collectie is geïnspireerd op een bewuste levensstijl waarin je niet vergeet om ook plezier te maken.

Monica Geuze (STËLZ): ‘We wilden een combinatie van sportief, beetje college, maar vooral een collectie die unisex is. Die fluidity maakt het nog leuker!’

En dat ziet er dus zo uit (we like!):

STELZ kleding
Stelz Monica Geuze

Bewust genieten

Bewust genieten is helemaal van deze tijd. We willen eigenlijk alles: gezond blijven en plezier maken, zonder daarmee ons lijf en de planeet te veel te belasten. De samenwerking tussen Unrobe en STËLZ past goed bij dit thema. Unrobe strijdt voor een verbeterde mode- industrie en STËLZ gaat met hun drankje voor een bewustere levensstijl zonder onnodig toegevoegde suikers, koolhydraten en gluten.

Daan Ubachs (Oprichter Unrobe): ‘Ik ben dit merk gestart met een missie waarin ik heilig geloof en gelukkig steeds meer consumenten met mij. De samenwerking met STËLZ was een ‘natural fit’ en zorgt er ook nog eens extra voor dat meer mensen de keuze hebben om bij te dragen aan een duurzamere mode-industrie.’

Duurzame collectie

De collectie van Unrobe en STËLZ is ontworpen voor een lange levensduur, zo lezen we in het persbericht. Het is gemaakt van duurzame materialen en is ethisch verantwoord geproduceerd dichtbij huis, in Portugal. Wees er snel bij, want de oplage is limited, niet alleen vanwege het exclusieve karakter van de collectie, maar ook om de groeiende afvalberg in de mode-industrie tegen te gaan. Zo heeft Unrobe tevens een gratis ‘repair service’ om klanten te stimuleren de levensduur van de kleding te verlengen.

Elk artikel heeft een QR-code die precies laat zien waar en door wie de kleding is geproduceerd. “Op deze manier maken we de consument bewust van de misstanden in de mode-industrie en bieden we tegelijkertijd een positief alternatief. Dressing people by undressing the industry.”, aldus Daan Ubachs, oprichter Unrobe.

Monica Geuze STELZ
Irene Boskma

Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn,...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies