Prachtig! In Gucci's nieuwste beauty campagne schittert model met syndroom van Down

Prachtig! In Gucci's nieuwste beauty campagne schittert model met syndroom van Down

Vorig artikel Volgend artikel

Wat ons betreft is de toegenomen diversiteit in de mode- en beautywereld een heel goede ontwikkeling. Steeds meer labels maken gelukkig gebruik van modellen in alle soorten en maten. Gucci zet het Britse model Ellie Goldstein in voor een nieuwe campagne. Ellie (18 jaar oud) heeft het downsyndroom, maar dat staat een modellencarrière niet in de weg. Ze presenteert de nieuwste mascara van het Italiaanse modehuis, Mascara L'Obscur.

Gucci scoort met inzet van Ellie

Het merk laat niet alleen zien dat diversiteit belangrijk voor hen is, de inzet van Ellie doet het heel goed in de media. Bovenstaande foto scoorde zo'n 800.000 likes en dat maakt het de populairste post van Gucci ooit op Instagram. Het legt het modehuis zelf dus ook geen windeieren. We hopen dat nog veel meer merken het voorbeeld van Gucci volgen en diverse modellen inzetten. De campagne waarvoor Ellie model staat verschijnt binnenkort bovendien in een aantal modemagazines, waaronder Vogue Italia.

Model voor Nike

Komt Ellie je bekend voor? Dat kan, het model schitterde eerder al in een campinge van Nike. Ze is aangesloten bij het bureau Zebedee Management en die hebben niets dan lof voor haar professionaliteit en positiviteit. Dit bureau vertegenwoordigt mensen met een beperking en met succes. Naast een carrière als model studeert de 18-jarige Ellie 'performing arts' in Essex.

Dit bericht bekijken op Instagram

Filming for ITV News. Watch me tonight at 6pm! ????????

Een bericht gedeeld door Ellie (@elliejg16_zebedeemodel) op

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies