T-Mobile's flashmob voor Oprah

Vorig artikel Volgend artikel
T-Mobile's flashmob voor Oprah

De flashmob tijdens de kick off van het 24ste seizoen van talkshow Queen Oprah Winfrey is een geweldige reclamestunt van T-Mobile in Amerika geweest. Samen met The Black Eyed Peas bedachten de Harpo producers, regisseur Michael Gracey en top choreograaf Ashley Wallen, een dans waar 20 ingehuurde dansers met 800 fans de rest van de 21.000 gasten moesten opzwepen om tijdens het optreden van de BEP Oprah te verrassen met deze gigantische flashmob.

Dat deze actie uiteindelijk een regelrechte reclamestunt voor T-Mobile bleek te zijn, werd duidelijk door de reguliere commercials tijdens de show, maar ook stond de Queen herself tijdens de uitzending met een myTouch 3G toestel in haar hand en in het "behind the scenes materiaal" zaten 'verdacht' veel T-Mobile telefoontjes.

Na de flashmob op 15 januari dit jaar op Street Station in Liverpool en de de Sing-along op Trafalgar Square zorgt T-Mobile weer voor spektakel met hun "Life is for Sharing" campagne.

Leuk zijn ook de commentaren in een Youtube filmpje van omstanders. Hieronder een fragment van het optreden.

Jöran Maaswinkel

Jöran Maaswinkel is cameraman/editor/regisseur en freelance fotograaf. Meestal is hij achter de schermen te vinden om andere beter in de spotlights te...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies