Travel01.02.2019

KLM Take-Off Tips, praten met mensen over je reisbestemming


Hologram-stations voor communicatie

KLM heeft een leuke originele actie bedacht om haar reizigers te helpen meer te weten te komen over het land en de bestemming waar ze naar toe vliegen. Voor de campagne “Take-Off-Tips” zijn unieke hologram-stations gebouwd op de luchthavens van Amsterdam, Oslo en Rio de Janeiro.

Deze hologram-stations “Take-Off-Tips bar genoemd” werden gebruikt als een vergaderplatform. Hier konden mensen die geografisch gescheiden zijn van elkaar, met behulp van een driedimensionale projectietechnologie, elkaar “fysiek” ontmoeten.

De gehele ervaring was real time. De Take-Off-Tip campagne van KLM was bedoeld om op een speelse manier mensen, op weg naar welke plek in de wereld dan ook, met elkaar te verbinden. En wees eerlijk, is dit niet veel leuker als dat je al die wachttijd op de luchthaven gebruikt om naar je mobiele telefoon te zitten staren.

Avatar foto
Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en architectuur.

Verder lezen over Viral

Voor als je niet van shoppen houdt: de ‘Zalando Man Box’

Zalando biedt vrouwen natuurlijk een ruim assortiment aan fashion met high end en streetwear merken, maar er is ook de perfecte selectie voor mannen aanwezig. En daarom komen ze nu met iets nieuws voor de moderne man: De...

Fashion13.03.2017

Voor als je niet van shoppen houdt: de ‘Zalando Man Box’

Dit zijn de beste fails aller tijden

Failcompilaties. Ik kan er echt uren zoet mee zijn. Voor je het weer ben je anderhalf uur verder en heb je je weer kapot gelachen om allerlei domme acties van mensen. Ik vind het prachtig! Je hebt natuurlijk ook People a...

Foto & Video24.05.2016

Dit zijn de beste fails aller tijden

Toy Boys campagne van Suit Supply valt niet in de goede smaak

Suit Supply is een nieuwe campagne gestart die weer voor de nodige ophef zorgt via ondermeer sociale media. In de nieuwste campagne, genaamd Toy Boy, worden mannelijke modellen afgebeeld ter grootte van een pop. Ze word...

Fashion26.02.2016

Toy Boys campagne van Suit Supply valt niet in de goede smaak

Maar zorgt wel voor de nodige media aandacht!
Gave video: 100 places of dance

YouTuber Matt Bray houdt een bucketlist bij. Nummer 22 op de lijst was om te leren dansen. Hij maakte daarover deze te gekke video. Op zijn YouTube-kanaal filmt hij alle dingen die hij inmiddels kan afstrepen van zijn b...

Foto & Video11.06.2015

Gave video: 100 places of dance

De campagne gemaakt door de natuur

Duurzaamheid11.09.2012

De campagne gemaakt door de natuur

Wat als bouwvakkers vrouwen waren

Lifestyle11.08.2011

Wat als bouwvakkers vrouwen waren

The Google+ Song

Lifestyle10.08.2011

The Google+ Song

Angry Birds Animation

Computer09.11.2010

Angry Birds Animation