Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en architectuur.
KLM heeft een leuke originele actie bedacht om haar reizigers te helpen meer te weten te komen over het land en de bestemming waar ze naar toe vliegen. Voor de campagne “Take-Off-Tips” zijn unieke hologram-stations gebouwd op de luchthavens van Amsterdam, Oslo en Rio de Janeiro.
Deze hologram-stations “Take-Off-Tips bar genoemd” werden gebruikt als een vergaderplatform. Hier konden mensen die geografisch gescheiden zijn van elkaar, met behulp van een driedimensionale projectietechnologie, elkaar “fysiek” ontmoeten.
De gehele ervaring was real time. De Take-Off-Tip campagne van KLM was bedoeld om op een speelse manier mensen, op weg naar welke plek in de wereld dan ook, met elkaar te verbinden. En wees eerlijk, is dit niet veel leuker als dat je al die wachttijd op de luchthaven gebruikt om naar je mobiele telefoon te zitten staren.
Verder lezen over Viral
Fashion13.03.2017
Voor als je niet van shoppen houdt: de ‘Zalando Man Box’
Foto & Video24.05.2016
Dit zijn de beste fails aller tijden
Fashion26.02.2016
Toy Boys campagne van Suit Supply valt niet in de goede smaak
Maar zorgt wel voor de nodige media aandacht!Foto & Video11.06.2015
Gave video: 100 places of dance
Duurzaamheid11.09.2012
De campagne gemaakt door de natuur
Lifestyle11.08.2011
Wat als bouwvakkers vrouwen waren
Lifestyle10.08.2011
The Google+ Song
Computer09.11.2010