De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Suit Supply is een nieuwe campagne gestart die weer voor de nodige ophef zorgt via ondermeer sociale media. In de nieuwste campagne, genaamd Toy Boy, worden mannelijke modellen afgebeeld ter grootte van een pop.
Ze worden afgebeeld bij enkele schaars geklede vrouwen. En dat schiet bij een heel aantal gebruikers in het verkeerde keelgat. “Het zou seksistisch zijn.” Op de betreffende poster (zie hieronder) zien we een vrouw met ontblote borsten en twee mannen die daar in pak vanaf glijden.
Het is niet voor het eerst dat het pakkenmerk op een dergelijke manier de aandacht weet te trekken. Het merk schuwt ‘naakt’ of ‘een beetje provocatie’ niet en weet op deze manier wel weer veel aandacht te trekken rondom deze nieuwe campagne.
Campagne
Op andere foto’s in de campagne worden eveneens halfnaakte vrouwen groot afgebeeld met mannen in klein en in pak ernaast afgebeeld.
Social Media
Via sociale media reageren veel mensen op de campagne. En zorgen er zo ook onbewust voor dat de campagne viraal gaat. Er is zelfs een event op Facebook aangemaakt waarbij men oproept de posters in Amsterdam te censureren.
Hieronder meer beelden van de betreffende campagne.
Reacties
Hieronder een aantal reacties van gebruikers die van mening zijn dat dit echt niet kan.
Succes
Met alle ophef op de verschillende sociale media. Alle media aandacht die de campagne hiermee trekt. En alle buzz die er dus rondom het merk wordt gecreëerd, kunnen we niet anders stellen dat het toch een succesvolle campagne is van Suit Supply.
Verder lezen over Viral
Travel01.02.2019
KLM Take-Off Tips, praten met mensen over je reisbestemming
Hologram-stations voor communicatieFashion13.03.2017
Voor als je niet van shoppen houdt: de ‘Zalando Man Box’
Foto & Video24.05.2016
Dit zijn de beste fails aller tijden
Foto & Video11.06.2015
Gave video: 100 places of dance
Duurzaamheid11.09.2012
De campagne gemaakt door de natuur
Lifestyle11.08.2011
Wat als bouwvakkers vrouwen waren
Lifestyle10.08.2011
The Google+ Song
Computer09.11.2010