Philips onthult Esquire’s Best Geklede Man in SensoTouch 3D Stijl

Vorig artikel Volgend artikel
Philips onthult Esquire’s Best Geklede Man in SensoTouch 3D Stijl

Tijdens het event rondom de ‘Best Geklede Man van 20 jaar Esquire’ zorgde Philips voor een bijzondere onthulling van de winnaar. Na een spannende race tussen de verschillende genomineerden mochten de gasten tijdens het event een 3D bril opzetten waarna de winnaar Jules Deelder door middel van een ware 3D film bekend gemaakt werd.

img_logo_Esquire_mainDeze onthulling lag in lijn met de geavanceerde 3D technologie van het nieuwste scheerapparaat dat de marktleider in scheren recentelijk op de markt bracht. In de uitnodiging voor dit event en bij het Esquire magazine zelf werden speciale brillen mee gesealed voor een optimale 3D beleving tijdens de uitreiking, op de SensoTouch 3D website en voor het bekijken van de 3D artikelen in de December uitgave van Esquire magazine.

Bezoekers van de site Sensotouch3d stappen online in een unieke 3D omgeving. Hier vinden zij in 3D relevante productinformatie en kunnen zij 3D demo‐video’s met ervaringen van (andere) SensoTouch gebruikers bekijken. Ook vinden mannen die een demo‐experience hebben bezocht hier hun 3D foto terug, die zij direct kunnen doorsturen naar vrienden. Daarnaast kunnen gebruikers hun mening over de SensoTouch 3D achterlaten op de site, waarmee zij kans maken op de nieuwste Philips 3D televisie.

Esquire1
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies