De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Samsung is een innige samenwerking aangegaan om onze oranje-ploeg een hart onder de riem te stekken. In het kader van het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika zet Samsung ‘het’ icoon van de Nederlandse TV in bij al haar activiteiten rondom het WK voetbal. In de winkels is Loeki al volop aanwezig.
Samsung ziet in Loeki de ideale mascotte voor Oranje op het WK. Een recent onderzoek van Maurice de Hond geeft aan dat 77% van de Nederlanders het daar mee eens is. Hetzelfde onderzoek wijst uit dat ruim driekwart van de Nederlandse bevolking het leuk vindt Loeki weer terug op TV te zien. Loeki maakt maandag 7 juni ’s avonds zijn comeback op TV in o.a. het reclameblok van het half acht journaal op RTL 4.
De comeback van Loeki is in nauw overleg gegaan met de geestelijk moeder van de leeuw, Louise Geesink: “Ik ben erg blij met deze terugkeer. De timing is perfect met het WK voor de boeg. Daarnaast hebben we Loeki aangepast geheel in lijn met de trends van 2010.”
Loeki en Samsung zijn vanaf nu te volgen op de site samenvoororanje
Verder lezen over Samsung
Lifestyle07.08.2024
Samsung ondersteunt 3×3-basketballers bij het winnen van goud op Olympische Spelen
Gadgets18.01.2024
Dit is de langverwachte Samsung Galaxy S24-serie
Boordevol AIGadgets14.12.2023
Waarom een goedkope smartphone tegenwoordig een goede keuze is
Gadgets02.02.2023
Samsung zet met Samsung Galaxy S23 Ultra fotografie op scherp
Gadgets21.02.2022
Creëer en deel je mooiste momenten met de nieuwste Galaxy S-serie
Gadgets15.03.2021
Is de Samsung Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra 5G iets voor jou?
Multimedia24.07.2020
Lifestyle TV The Sero ontworpen voor verticale content
Je smartphone aan de muurLiving23.04.2020