De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Het is alweer veertien jaar geleden dat Senseo de wereld van koffiedrinken volledig veranderden. Vandaag de dag genieten maar liefst 4,4 miljoen Nederlandse huishoudens dagelijks van een kopje Senseo koffie. In 2014 was Senseo het meest verkochte merk
koffiezetapparaat van ons land. Uit de reeks Seseo apparaten is het standaard model nog steeds de meest verkochte. Om deze reden staken Philips en Douwe Egberts het klassieke model in een nieuw jasje.
Wat is er veranderd
Dankzij het nieuwe jasje zijn functionaliteiten en ontwerpdetails zo verbeterd dat de koffie nog lekkerder is. De temperatuur van de koffie in de eerste kop is nu nog heter wat de smaakbeleving positief beïnvloedt. Daarnaast is de grootte van een kop koffie en daardoor de sterkte handmatig te bepalen, zodat iedereen op elk moment van de dag een persoonlijke koffie kan zetten. De
Senseo Original schakelt zichzelf automatisch uit na 30 minuten, waarmee het energieverbruik wordt beperkt.
De Senseo Original heeft nog steeds het vertrouwde uiterlijk maar is aangepast met een aantal verfijnde details en een uitbreiding van het aantal beschikbare kleuren. Met acht eigentijdse kleuren, van pittig rood tot retro taupe, is voor iedere keuken een perfect passend model te kiezen.
De vernieuwde Senseo Originals range is vanaf maart 2015 verkrijgbaar in Nederland voor een adviesprijs van 79,99 euro.
Verder lezen over Koffie
Food21.10.2019
Koffieliefhebber? Tijd om deze acht steden te bezoeken
Lifestyle15.03.2019
Van vroeger naar nu: de percolator
Lifestyle29.04.2018
De enige koffiebranderij in Nederland die koffie op hout brandt
Gadgets25.03.2018
Het Makita koffiezetapparaat kan overal een lekker bakkie maken
Ook als je niet aan het bouwen bentLifestyle16.10.2017
Bij deze koffiebar in Amsterdam bestel je met gebarentaal
Lifestyle08.08.2017
Volkswagen komt met een espressomachine voor onderweg
Food16.05.2017
Creëer jouw persoonlijke kopje koffie met de Nespresso Expert
Food20.10.2016