Zeeman blijft zichzelf vernieuwen. Vorig jaar kwam de winkelketen al met verschillende hippe items en nu willen ze klanten aanmoedigen om zelf te gaan ontwerpen. Want unieke designs zijn zeldzaam, zelfs bij luxe merken. Denk maar eens aan merken als Louis Vuitton en Gucci, die op grote schaal kleding en accessoires verkopen waarop alleen een logo of letters staan. Zeeman gelooft dat het leuker is om een t-shirt of sweater zelf te maken en start een nieuwe campagne. Met de #creativewithbasics stimuleren ze om zelf aan de slag te gaan.
Unieke designs hoeven niet duur te zijn
De basics van de winkelketen lenen zich goed om als basis te gebruiken. Bovendien zijn ze aantrekkelijk geprijsd. T-shirts koop je al voor € 2,49 en een witte hoodie voor € 9,99. Je kunt ook met ondergoed voor jezelf, baby of kind aan de slag gaan. Zeeman verkoopt ook de materialen die je kunt gebruiken om de designs in jezelf wakker te maken. Denk aan stiften, opstrijkbadges, wiebeloogjes en lijm. Duik in je kast en ga eerst eens los op bijvoorbeeld een saaie oude trui of broek.
Van dit filmpje krijg je inderdaad zin om zelf aan de slag te gaan. We zijn op Tie-dye inmiddels wel uitgekeken toch? Veel leuker om je eigen ontwerpen te gebruiken!



Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn,...