Fashion24.11.2025

Central Cee en G-SHOCK brengen samen een iconische collab uit


G-SHOCK en Central Cee hebben de handen opnieuw ineengeslagen voor een collab, dit keer met een extra laag dankzij zijn eigen streetwearlabel Syna. De limited edition bouwt verder op de klassieke 6900-serie en legt de nadruk op beweging, identiteit en persoonlijke historie. De collab brengt de herkenbare robuuste G-SHOCK vorm samen met de stijl en de symboliek die Central Cee in zijn werk meeneemt.

Central Cee x Syna x G-SHOCK, een collab met persoonlijke lagen

De samenwerking draait volledig om het 6900 horloge, een van Central Cee’s favoriete modellen. Na zijn wereldtournee haalt hij inspiratie uit reizen, herinneringen en beweging. De diepe bordeauxrode tint verwijst naar oude Britse paspoorten, terwijl de vormtaal van de 6900 intact blijft.

De samenwerking draait volledig om de klassieke 6900 een van Central Cee’s favoriete modellen. Na zijn wereldtournee haalt hij inspiratie uit reizen, herinneringen en beweging. De diepe bordeauxrode tint verwijst naar oude Britse paspoorten, terwijl de vormtaal van de 6900 intact blijft.

Aan de achterkant staat het Syna-logo gegraveerd. Een subtiel detail zit in de backlight. Wanneer je het licht inschakelt, verschijnt een tweede logo op de wijzerplaat. Deze is alleen zichtbaar in het donker.

‘’Ik draag al G-SHOCKS zolang ik me kan herinneren, dus deze samenwerking voelde vanzelfsprekend. We hebben er lang aan gewerkt, met veel creatieve vrijheid, zodat mijn persoonlijkheid en stijl volledig tot hun recht komen,’’ vertelt Central Cee

Central Cee met de G-SHOCK 6900
Central Cee met de G-SHOCK 6900

G-SHOCK over de release

Volgens G-SHOCK staat de samenwerking symbool voor veerkracht en stijl en weerpiegelt Central Cee zijn eigen reis. Het resultaat wordt omschreven als een statement item dat trouw blijft aan G-SHOCK’s erfgoed van innovatie en doorzettingsvermogen.

Jonny Erazo, Head of B2C Marketing bij G-SHOCK Europe vertelt:’’ Fans hebben hier echt naar uitgekeken en we zijn trots om samen met Central Cee en zijn merk Syna dit nieuwe hoofdstuk te laten zien. Hij belichaamt waar G-SHOCK voor staat, namelijk creativiteit, authenticiteit en nooit opgeven, en vertelt nu zijn eigen verhaal via een horloge dat hij sinds zijn jeugd draagt.’’

Prijs en verkrijgbaarheid

De limited edition is op 20 november verschenen in geselecteerde winkels én via de G-SHOCK website. De limited edition is verkrijgbaar voor een prijs van € 149,-.

Bente Uitdewilligen
Bente Uitdewilligen

Bente is blogger en contentmarketeer voor StyleCowboys. Daarnaast houdt zij zich bezig met social media, social media advertising en seo. In haar vrije tijd is ze graag aan het sporten.

Verder lezen over Fashion

Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit

Met de feestdagen in zicht presenteert Vans met Meet The Vans, een nieuwe collectie en campagne die draait om warmte, samenzijn en creatieve vrijheid. Het merk brengt drie generaties Vans-liefhebbers samen en laat zien hoe het Off The Wall-gevoel al decennialang een vaste waarde is binnen mode, skatecultuur, muziek en kunst. Het resultaat voelt als een familiemoment, één waarin iedereen zijn eigen verhaal meebrengt, maar toch onderdeel is van hetzelfde geheel.

Fashion23.11.2025

Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit

Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt

Burgundy is ook dit najaar weer erg populair in de modewereld. De diepe wijnrode tint domineert het straatbeeld, de catwalks en de garderobes van vrouwen. Het is een kleur die luxe en warmte uitstraalt, die overal bij past. Ook het tassenmerk KAAI gaat mee met de trend en ontwerpt verschillende soorten tassen voor deze herfst in, hoe kan het ook anders, Burgundy.

Fashion19.11.2025

Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt

Vans x Slam Jam: Act of Disagreement

Vans en Slam Jam slaan de handen ineen voor Act of Disagreement, een nieuwe kledinglijn die draait om zelfexpressie, comfort en eigentijdse stijl. De collectie is geïnspireerd op de Bedroom Generation, een generatie die zich thuis voelt in haar eigen wereld, waar online en offline naadloos in elkaar overlopen.

Fashion14.11.2025

Vans x Slam Jam: Act of Disagreement

Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak

Het hebben van een goede rugzak is net zo fijn als het hebben van een fijne koptelefoon of je favoriete sneakers. Je merkt namelijk pas hoe belangrijk hij is als je hem niet hebt. Trust heeft dit begrepen en lanceert de Jersey Travel Backpack, een rugzak die speciaal gemaakt is voor mensen die altijd onderweg zijn. Of je nu naar kantoor gaat, een dagje weg hebt gepland of gewoon naar de sportschool gaat, deze rugzak is handig voor ieder moment.

Fashion10.11.2025

Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak

STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent

Met de start van het najaar richt STOX zich op hardlopers die hun rondjes niet willen laten schieten, omdat het buiten eerder donker wordt. In deze periode vallen de trainingen precies op de momenten wanneer je minder goed zichtbaar bent en je benen net wat meer ondersteuning kunnen gebruiken. STOX heeft voor dit scenario nieuwe Reflective Running Socks gemaakt. Dit zijn hardloopsokken met compressie, maar dan met reflecterende details zodat je ook bij weinig licht goed gezien wordt.

Lifestyle04.11.2025

STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent

OTW by Vans x Atiba Jefferson: klassieke Authentic sneaker in een nieuw jasje

Vans presenteert een bijzondere samenwerking met fotograaf en cultuur verhalenverteller Atiba Jefferson. Voor deze release binnen de OTW by Vans-lijn krijgt de iconische Authentic sneaker een persoonlijke en opvallende make-over. Elk paar vertelt letterlijk zijn eigen verhaal. De linkerschoen is gewijd aan skatelegende John Cardiel, en de rechterschoen brengt een ode aan Franz Lyons, bassist van Turnstile.

Fashion13.10.2025

OTW by Vans x Atiba Jefferson: klassieke Authentic sneaker in een nieuw jasje

Juwelenmerk TWICE AS NICE vanaf nu verkrijgbaar in Nederland

TWICE AS NICE heeft goed nieuws voor de sieradenliefhebbers in Nederland, zij breiden namelijk uit naar Nederland! Ze openen nieuwe winkels én een nieuwe webshop. Hiermee kunnen Nederlandse klanten eindelijk kennismaken met de veelzijdige collecties van het merk.

Fashion21.08.2025

Juwelenmerk TWICE AS NICE vanaf nu verkrijgbaar in Nederland

Drykorn lanceert najaarscollectie

Het zomerseizoen komt op zijn einde en dit merk je ook in de kledingwinkels. Wanneer je door de stad loopt en in de etalages kijkt zie je dat veel kledingmerken de najaarscollectie al hebben hangen. Zo heeft het Duitse modemerk Drykorn ook zijn nieuwe herfst/winter collectie voor mannen uitgebracht.

Fashion21.08.2025

Drykorn lanceert najaarscollectie

Verder lezen over Horloge

Swatch lanceert Holiday Collection 2025

De feestdagen schuiven langzaam dichterbij en daarmee ook de jaarlijkse zoektocht naar cadeaus die net even anders zijn. Swatch legt dit jaar niet de nadruk op wat je onder de boom legt, maar op alles wat je eromheen beleeft. De nieuwe Holiday Collection draait om tijd. Niet die soort die tikt op een klok, maar de tijd die je doorbrengt met mensen die ertoe doen. De momenten die blijven hangen, ook als de kerstboom allang weer aan de straat staat of boven op zolder ligt.

Fashion19.11.2025

Swatch lanceert Holiday Collection 2025

Een horlogeband die echt meebeweegt: de Ares Watch Band

De Ares Watch Band van DECODED heeft een slimme 21° kanteling, waardoor je het Apple Watch-scherm altijd goed kunt zien tijdens sport en dagelijks gebruik. Gemaakt van duurzaam Grip O™-materiaal combineert de band stijl, comfort en functionaliteit in drie unieke designs.

Gadgets10.10.2025

Een horlogeband die echt meebeweegt: de Ares Watch Band

Met de Garmin fēnix 8 Pro blijf je altijd bereikbaar, zelfs zonder je telefoon!

Smartwatches zijn anno 2025 niet meer weg te denken, en iedereen kent wel iemand die er een heeft. Garmin weet met de nieuwe fēnix 8 Pro toch de lat weer wat hoger te leggen. Deze smartwatch is de eerste in Europa met inReach-satelliettechnologie, waardoor je ook midden in de bergen of ver van het netwerk gewoon contact houdt met de buitenwereld!

Gadgets01.10.2025

Met de Garmin fēnix 8 Pro blijf je altijd bereikbaar, zelfs zonder je telefoon!

DECODED lanceert ‘s werelds eerste ergonomische Apple Watch-band!

Je kent het wel, je bent aan het hardlopen en wilt even snel op je Apple Watch checken op hoeveel kilometer je zit, of je berichtjes hebt gekregen of je wilt een liedje doorspoelen. Wat vervelend is, is dat je je hand heel ver moet draaien om goed zicht te krijgen op je horloge. Hier heeft DECODED iets op bedacht, een Apple Watch band waardoor je je pols niet meer in een onmogelijke positie hoeft te draaien om op je horloge te kunnen kijken!

Fashion03.09.2025

DECODED lanceert ‘s werelds eerste ergonomische Apple Watch-band!

Chopard L.U.C. Quattro Spirit 25: horloge met stro op de wijzerplaat

Stro in je wijzerplaat? Ja, je leest het goed. Het Zwitserse horlogehuis Chopard introduceert de L.U.C. Quattro Spirit 25 Straw Marquetry Edition, een opvallend horloge met een wijzerplaat van Frans roggestro in een honingraatpatroon in een groene kleur. Elk detail is tot in de puntjes uitgedacht. Het Franse roggestro is niet zomaar gekozen, het combineert visuele finesse met ambacht. Hierdoor heb je een echte eyecatcher om je pols.

Fashion26.08.2025

Chopard L.U.C. Quattro Spirit 25: horloge met stro op de wijzerplaat

ICE Watch lanceert horloge met GPS-tracker

De schoolvakantie komt langzaam op zijn einde en kinderen moeten weer naar school toe. Ouders willen hun kinderen vrijheid geven om zelf te bewegen en lekker buiten te spelen, maar daarbij willen ze niet de veiligheid uit het oog verliezen. ICE Watch komt met een oplossing! Ze hebben de ICE Smart Junior 3.0 Find My gelanceerd. Hiermee kunnen ouders de locatie van hun kinderen goed in de gaten houden.

Gadgets21.08.2025

ICE Watch lanceert horloge met GPS-tracker

Swatch lanceert Mission to Earthphase Moonshine Gold

Zelf heb ik al jaren hetzelfde basic horloge zonder gekke snufjes. Maar voor wie meer wil dan alleen de tijd aflezen heeft Swatch iets nieuws uitgebracht. Op 9 augustus, de dag van de volle maan, heeft Swatch een nieuw horloge gereleased binnen de Bioceramic MoonSwatch Collectie, de Mission to Earthphase Moonshine Gold.

Fashion13.08.2025

Swatch lanceert Mission to Earthphase Moonshine Gold

Alpina onthult stoere, maar verfijnde Alpiner Extreme Skeleton Automatic

Voor het eerst in de geschiedenis van de Alpiner Extreme Automatic-collectie wordt het uurwerk onthuld in een skeletversie.

Fashion31.08.2024

Alpina onthult stoere, maar verfijnde Alpiner Extreme Skeleton Automatic