Bente is blogger en contentmarketeer voor StyleCowboys. Daarnaast houdt zij zich bezig met social media, social media advertising en seo. In haar vrije tijd is ze graag aan het sporten.
G-SHOCK en Central Cee hebben de handen opnieuw ineengeslagen voor een collab, dit keer met een extra laag dankzij zijn eigen streetwearlabel Syna. De limited edition bouwt verder op de klassieke 6900-serie en legt de nadruk op beweging, identiteit en persoonlijke historie. De collab brengt de herkenbare robuuste G-SHOCK vorm samen met de stijl en de symboliek die Central Cee in zijn werk meeneemt.
Central Cee x Syna x G-SHOCK, een collab met persoonlijke lagen
De samenwerking draait volledig om het 6900 horloge, een van Central Cee’s favoriete modellen. Na zijn wereldtournee haalt hij inspiratie uit reizen, herinneringen en beweging. De diepe bordeauxrode tint verwijst naar oude Britse paspoorten, terwijl de vormtaal van de 6900 intact blijft.
De samenwerking draait volledig om de klassieke 6900 een van Central Cee’s favoriete modellen. Na zijn wereldtournee haalt hij inspiratie uit reizen, herinneringen en beweging. De diepe bordeauxrode tint verwijst naar oude Britse paspoorten, terwijl de vormtaal van de 6900 intact blijft.
Aan de achterkant staat het Syna-logo gegraveerd. Een subtiel detail zit in de backlight. Wanneer je het licht inschakelt, verschijnt een tweede logo op de wijzerplaat. Deze is alleen zichtbaar in het donker.
‘’Ik draag al G-SHOCKS zolang ik me kan herinneren, dus deze samenwerking voelde vanzelfsprekend. We hebben er lang aan gewerkt, met veel creatieve vrijheid, zodat mijn persoonlijkheid en stijl volledig tot hun recht komen,’’ vertelt Central Cee
G-SHOCK over de release
Volgens G-SHOCK staat de samenwerking symbool voor veerkracht en stijl en weerpiegelt Central Cee zijn eigen reis. Het resultaat wordt omschreven als een statement item dat trouw blijft aan G-SHOCK’s erfgoed van innovatie en doorzettingsvermogen.
Jonny Erazo, Head of B2C Marketing bij G-SHOCK Europe vertelt:’’ Fans hebben hier echt naar uitgekeken en we zijn trots om samen met Central Cee en zijn merk Syna dit nieuwe hoofdstuk te laten zien. Hij belichaamt waar G-SHOCK voor staat, namelijk creativiteit, authenticiteit en nooit opgeven, en vertelt nu zijn eigen verhaal via een horloge dat hij sinds zijn jeugd draagt.’’
Prijs en verkrijgbaarheid
De limited edition is op 20 november verschenen in geselecteerde winkels én via de G-SHOCK website. De limited edition is verkrijgbaar voor een prijs van € 149,-.
Verder lezen over Fashion
Fashion23.11.2025
Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit
Fashion19.11.2025
Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt
Fashion14.11.2025
Vans x Slam Jam: Act of Disagreement
Fashion10.11.2025
Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak
Lifestyle04.11.2025
STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent
Fashion13.10.2025
OTW by Vans x Atiba Jefferson: klassieke Authentic sneaker in een nieuw jasje
Fashion21.08.2025
Juwelenmerk TWICE AS NICE vanaf nu verkrijgbaar in Nederland
Fashion21.08.2025
Drykorn lanceert najaarscollectie
Verder lezen over Horloge
Fashion19.11.2025
Swatch lanceert Holiday Collection 2025
Gadgets10.10.2025
Een horlogeband die echt meebeweegt: de Ares Watch Band
Gadgets01.10.2025
Met de Garmin fēnix 8 Pro blijf je altijd bereikbaar, zelfs zonder je telefoon!
Fashion03.09.2025
DECODED lanceert ‘s werelds eerste ergonomische Apple Watch-band!
Fashion26.08.2025
Chopard L.U.C. Quattro Spirit 25: horloge met stro op de wijzerplaat
Gadgets21.08.2025
ICE Watch lanceert horloge met GPS-tracker
Fashion13.08.2025
Swatch lanceert Mission to Earthphase Moonshine Gold
Fashion31.08.2024