Eerlijke cosmetica reviews vind je bij We Are Eves

Eerlijke cosmetica reviews vind je bij We Are Eves

Vorig artikel Volgend artikel

Tegenwoordig is het heel gebruikelijk om eerst even reviews te lezen voordat je een product koopt. Dat geldt zeker voor cosmetica. Want maken de merken hun beloftes nu echt waar? Welk wimperserum is bijvoorbeeld echt goed, welke mascara moeten we nu hebben en hoe is de kwaliteit van dat oogschaduwpalet? Die informatie vind je op We Are Eves, het eerste social beauty network van Nederland, waarop je 100% eerlijke reviews mag verwachten.

Betrouwbare beauty reviews

Op We Are Eves vind je betrouwbare reviews van echte gebruikers. Geen verkapte verkooppraatjes, maar ervaringen van beautylovers die het product hebben gebruikt. En eerlijk hun enthousiasme of teleurstelling met elkaar delen. Het platform is 2,5 jaar geleden opgezet door Esther Leloux en Julie Hotchkin. Inmiddels zijn er al zo'n 30.000 geregistreerde gebruikers en dat aantal groeit nog dagelijks.

Zowel goedkope als duurdere cosmetica

Of het nu gaat om mascara van Dior, Estee Lauder's Advanced Night Repair of zonnebrand van het Kruidvat; op We Are Eves vind je reviews van zowel goedkope als duurdere cosmeticaproducten. Niet alleen reviewen gebruikers hun eigen favoriete beautyproducten op hun zogeheten online shelfie, ze laten zich ook informeren en inspireren door bevindingen van andere gebruikers van het platform. Daaropvolgend staan alle producten gelinkt aan diverse webshops waar gebruikers hun favoriete beauty essentials direct kunnen aanschaffen.

Met We Are Eves voeden wij de behoefte binnen de cosmeticabranche, voor zowel consumenten als bedrijven. Wij zijn dan ook trots om te zien dat we elke dag met honderden nieuwe members groeien en members elkaar op het platform helpen om de beste producten te vinden. Zonder reclamepraatjes en loze beloftes, vrouwen zijn op We Are Eves heel eerlijk en delen hun issues en “holy grails” met elkaar. Daarnaast worden wij actief benaderd door merken die met ons samen willen werken. Zo is Paula’s Choice een klant van ons geworden, maar ook Vitaminstore, Clarins, Kevin Murphy en nog vele anderen. Zowel grote spelers als niche merken zoeken naar nieuwe manieren om online met hun doelgroep in contact te komen en een productbeleving over te brengen. Reviews van en voor oriënterende consumenten spelen daarbij meer dan ooit tevoren een enorm grote rol!
- Esther Leloux

We Are Eves maakt slim gebruik van data

Het platform weet dat user generated content binnen de customer journey dé key is richting conversie. Dat 92% van de consumenten user generated content meer vertrouwt dan advertising (bron: Nielsen) ziet We Are Eves dan ook terug in een gemiddeld conversiepercentage van 24(!)%. We Are Eves benut en koestert deze hoge conversiekracht door merken in contact te brengen met hun fans en potentiële klanten. Inzichten van de gebruikers spelen daarin een grote rol. Welke members zijn geïnteresseerd in vegan producten? Wie hebben er droog of beschadigd haar?

Alle voorkeuren en stijlen zijn op het platform vertegenwoordigd en dankzij de views en reviews weet We Are Eves de fanbase én zichtbaarheid van merken aanzienlijk te vergroten. Data wordt dus slim ingezet om het gebruiksgemak en tevredenheid van members te vergroten.

Zelf reviews lezen en achterlaten? Meld je gratis aan voor We Are Eves via de app.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies