Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn, een verre reis of een bestemming in eigen land. Ze leest dan ook veel reisverhalen om inspiratie op te doen en schrijft graag haar eigen belevenissen op. Omdat ze vindt dat elke plek iets bijzonders heeft, reist ze voor Travelvalley overal naartoe. Ook in haar vrije tijd ontdekt ze graag de wereld en af en toe gaat ze een tijdje weg om als digital nomad vanaf de andere kant van de wereld te werken.
Audio-lifestyle merk Skullcandy ken je waarschijnlijk wel van de koptelefoons en (draadloze) oortjes. In april van dit jaar is het merk een nieuw programma gestart om de geestelijke gezondheid van jongeren onder de aandacht te brengen. Daarmee richten ze zich vooral op millennials en generatie Z. Het programma heet Mood Boost en duurt 12 maanden.
Lucky purple wireless earbuds
Elke maand staat een andere ‘feel good mood’ centraal, bedoeld om jongeren die met mentale problemen kampen van een dosis positiviteit te voorzien. In oktober is dat het thema LUCKY. En dat wordt onder de aandacht gebracht met bijzondere kunst, muziek en limited edition wireless earbuds. In de toepasselijke kleur ‘Lucky purple’.

Voor deze mood boost werkt Skullcandy samen met de New Yorkse illustrator Radhia Rahman. Haar exclusieve print ‘Furballs of Fortune’ is bijgesloten in de LUCKY bundel van oktober. En die ziet er zo uit:

Mood boost programma
Het doel van het Mood Boost programma van Skullcandy is om jongeren die kampen met geestelijke gezondheidsklachten te steunen en een podium te geven. Dat is vooral in deze moeilijke en angstige periode belangrijk. Hierin werkt Skullcandy samen met de Amerikaanse non-profit partner To Write Love On Her Arms (TWLOHA), die ook in Europa actief is. 10% van alle verkochte limited edition Mood Boost producten doneert Skullcandy aan TWLOHA, wat de organisatie gebruikt om hun doelgroep te informeren, te inspireren en hulp én behandeling beschikbaar te maken.
Meer dan een audiobedrijf
Volgens het Amerikaanse TWLOHA is het aantal depressies onder jongeren de afgelopen tien jaar geslagen met ongeveer 70%. Skullcandy wil meer zijn dan alleen een audiobedrijf. Iedereen die zijn of haar oren beschikbaar stelt, kan van Skullcandy een dosis positieve energie krijgen. De meest krachtige tool daarvoor volgens het merk: muziek.
Skullcandy deed de kick off van de campagne in april met de Blissful Mood. Deze maand staat de Lucky Mood centraal. De komende maanden komen onder andere de moods Hopeful en Determined aan bod. Allemaal om een dosis positiviteit naar de social feeds van de vele Skullcandy volgers en fans te brengen. “Onze jongere consumenten vinden dat wanneer ze van ons kopen, wij als bedrijf een grotere maatschappelijke verantwoordelijkheid moeten nemen voor de thema’s waar deze generatie mee kampt“, aldus Skullcandy’s Chief Marketing Officer, Jessica Klodnicki. Klodnicki. “Mood Boost is hier een belangrijk antwoord op hun verzoek dat bedrijven een steentje moeten bijdragen aan een betere en gezondere wereld.“
Draadloze kimited edition oortjes ‘Indy Evo’ met print
De populairste ’true wireless’ producten van Skullcandy worden in kleine oplages en speciale kleurstellingen tijdelijk verkocht. Met exclusieve prints van bekende grafisch designers en pop-culture artiesten. In de oktober Moos Boost bundel vind je de populaire draadloze ‘Indy Evo’ oortjes met print van Radhia Rahman. Deze oortjes zijn helemaal draadloos te gebruiken, hebben een heel prettig helder geluid en een batterijduur tot 30 uur. Bovendien worden ze altijd geleverd met oordopjes in verschillende maten. De Indy Evo oortjes kosten € 99,99. Volg Skullcandy om de limited edition Mood Bood editions in de gaten te houden.
Verder lezen over Gadgets

Computer16.10.2025
GXTrust Xyra: het toetsenbord dat voelt alsof het voor jou gemaakt is

Gadgets10.10.2025
Plezier in je glas met de Seeger SuperSlush

Gadgets06.10.2025
Logitech brengt drie nieuwe gadgets uit voor de moderne werkplek

Gadgets01.10.2025
Shokz nieuwe koptelefoonpartner van de TCS Amsterdam Marathon 2025

Gadgets09.09.2025
Siemens EQ700 en EQ900: barista kwaliteit in je eigen keuken!

Gadgets08.09.2025
Fairphone zet prioriteit op digitaal welzijn van jongeren

Computer29.07.2025
Trust ontvangt als eerste pc-accessoiremerk het officiële ErgoCert-keurmerk

Gadgets16.07.2025
De Philips Baristina met Bean swap combineert gemak, smaak en stijl
Verder lezen over Lifestyle

Lifestyle17.10.2025
MAC tilt kerstcadeaus naar een oogverblindend niveau

Lifestyle08.09.2025
Molton Brown Mesmerising Oudh Accord & Gold, al 10 jaar een bestseller

Lifestyle01.09.2025
Tijdreis door 750 jaar Amsterdam in de grootste maquette ooit gebouwd

Lifestyle01.09.2025
Nooit meer alleen sporten met AI Fitbuddies

Lifestyle26.08.2025
Sauna’s zijn gezonder dan je denkt: 63% minder kans op hartfalen

Lifestyle20.08.2025
Fraude in Nederland stijgt met 50%

Lifestyle12.08.2025
De verrassende badkamergeheimen van Nederlandse vrouwen

Lifestyle11.08.2025