De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Zo’n beetje iedere jonge artiest heeft een voorbeeld waar zij tijdens hun jeugd tegenop kijken. Novak Djokovic wilde de nummer één van de wereld worden nadat hij op zesjarige leeftijd Pete Sampras Wimbledon zag winnen. Britney Spears was groot fan van Madonna. Om zomaar wat voorbeelden te noemen.
De 25-jarige Rory Mcllroy had ook een voorbeeld. Hij zag de legendarische Tiger Woods als zijn grote voorbeeld en spendeerde iedere vrije minuut in zijn leven om net zo goed te worden als Tiger Woods. Inmiddels is Rory de huidige nummer één in het golfen, met vier grote toernooien achter zijn naam. Hij speelt regelmatig tegen zijn jeugdidool, Tiger Woods.
Nike zou Nike niet zijn als het zijn twee grootste atleten van de Golf Sport niet zou samenbrengen voor een campagne. Ze doen dat dit keer in de vorm van een korte, inspirerende film, waarin de boodschap lijkt te zijn, hard work pays off… JUST DO IT.
Verder lezen over Nike
Fashion26.03.2021
Nike Air Max Day: heb jij nog een paar in je kast staan?
Lifestyle12.11.2020
De best verkochte en meest iconische sneakers aller tijden
Fashion24.09.2020
Verkoop Nike webshop door het dak, online wordt het nieuwe normaal
Fashion24.08.2020
Nike komt met ‘pantoffel’ voor thuis: de Nike Offline 2020
Fashion30.04.2020
De populairste modemerken ter wereld anno 2020
En de kleding en accessoires die we willen hebbenFashion08.04.2020
Dit zijn de beste broeken om te dragen tijdens het thuiswerken!
Joggingbroek, sportlegging of iets anders?Fashion26.03.2020
Het is weer Nike Air Max Day
De Air Max is de meest verkochte sneaker van het afgelopen jaar!Lifestyle29.05.2019