Fashion30.03.2021

Zeeman laat jou je eigen kleding ontwerpen


Zeeman blijft zichzelf vernieuwen. Vorig jaar kwam de winkelketen al met verschillende hippe items en nu willen ze klanten aanmoedigen om zelf te gaan ontwerpen. Want unieke designs zijn zeldzaam, zelfs bij luxe merken. Denk maar eens aan merken als Louis Vuitton en Gucci, die op grote schaal kleding en accessoires verkopen waarop alleen een logo of letters staan. Zeeman gelooft dat het leuker is om een t-shirt of sweater zelf te maken en start een nieuwe campagne. Met de #creativewithbasics stimuleren ze om zelf aan de slag te gaan.

Unieke designs hoeven niet duur te zijn

De basics van de winkelketen lenen zich goed om als basis te gebruiken. Bovendien zijn ze aantrekkelijk geprijsd. T-shirts koop je al voor € 2,49 en een witte hoodie voor € 9,99. Je kunt ook met ondergoed voor jezelf, baby of kind aan de slag gaan. Zeeman verkoopt ook de materialen die je kunt gebruiken om de designs in jezelf wakker te maken. Denk aan stiften, opstrijkbadges, wiebeloogjes en lijm. Duik in je kast en ga eerst eens los op bijvoorbeeld een saaie oude trui of broek.

Van dit filmpje krijg je inderdaad zin om zelf aan de slag te gaan. We zijn op Tie-dye inmiddels wel uitgekeken toch? Veel leuker om je eigen ontwerpen te gebruiken!

Zeeman kleding ontwerpen
Zeeman kleding ontwerpen
Zeeman basiscs ontwerpen
Zeeman basiscs ontwerpen
Irene Boskma

Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn, een verre reis of een bestemming in eigen land. Ze leest dan ook veel reisverhalen om inspiratie op te doen en schrijft graag haar eigen belevenissen op. Omdat ze vindt dat elke plek iets bijzonders heeft, reist ze voor Travelvalley overal naartoe. Ook in haar vrije tijd ontdekt ze graag de wereld en af en toe gaat ze een tijdje weg om als digital nomad vanaf de andere kant van de wereld te werken.

Verder lezen over Fashion

Bella Hadid schittert in Chopard’s Sculpted by Light campagne

Het Zwitserse horloge- en juwelenhuis Chopard heeft een nieuwe campagne gelanceerd met de naam 'Sculpted by Light' met supermodel Bella Hadid

Fashion07.09.2024

Bella Hadid schittert in Chopard’s Sculpted by Light campagne

​Van duurzame kleding tot toiletpapier: we worden groener

Duurzaamheid is iets waar we allemaal mee te maken hebben, in ieder onderdeel van ons leven. Hoewel het een onderwerp is dat nog veel meer aandacht verdient, wordt ons land gelukkig steeds een beetje groener. Dit komt on...

Duurzaamheid17.04.2024

​Van duurzame kleding tot toiletpapier: we worden groener

​Zo verschijn je paasbest aan de ontbijttafel

Het is dit weekend Pasen en dat betekent voor veel mensen dat ze gaan brunchen. Lekker thuis, in een restaurant: het maakt niet uit waar je zit, maar je wil er natuurlijk wel op je paasbest bijzitten. We tippen vijf mani...

Fashion08.04.2023

​Zo verschijn je paasbest aan de ontbijttafel

​Zo maak je zonder te veel moeite je eigen kleding

Elke vriendengroep heeft er wel één: een vriend die een soort levende slogan-bedenker is. Stoot je een biertje om? Dan heeft hij al een hilarische grap bedacht die op een t-shirt niet zou misstaan. Maar ook als je zelf...

Fashion04.10.2021

​Zo maak je zonder te veel moeite je eigen kleding

H&M zet duurzame stap en verstuurt voortaan bestellingen in papieren verpakking

H&M Nederland verstuurt de online bestellingen voortaan in papieren verpakkingen met een FSC-certificering. Daarmee zet de keten een belangrijke stap in het verminderen van plastic afval. Deze nieuwe stap is helemaal in...

Duurzaamheid10.08.2021

H&M zet duurzame stap en verstuurt voortaan bestellingen in papieren verpakking

Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?

We dragen mooie lingerie niet alleen voor anderen om het te zien of uit te trekken, maar natuurlijk vooral voor onszelf. Een bijzonder of comfortabel setje geeft zelfvertrouwen en dat straal je uit. Lingeriemerk Hunkemö...

Lifestyle23.07.2021

Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?

5 herkenbare ondergoed frustraties

Ondergoed dragen we allemaal en meestal is het gewoon functioneel. Dan is het extra fijn als het lekker comfortabel zit. Toch hebben we allemaal weleens te maken gehad met veel te strakke onderbroeken, een net niet goede...

Fashion18.07.2021

5 herkenbare ondergoed frustraties

Unrobe en STËLZ lanceren toffe athleisure collectie

De lancering van het drankje STËLZ vorig jaar kan je bijna niet zijn ontgaan. Inmiddels krijgt het steeds meer bekendheid, mede dankzij Monica Geuze die een van de investeerders is. Nu komt het merk met een toffe athlei...

Fashion01.07.2021

Unrobe en STËLZ lanceren toffe athleisure collectie