Reebok viert individualiteit met de nieuwste collectie ter ere van International Women’s Day

Reebok viert individualiteit met de nieuwste collectie ter ere van International Women’s Day

Vorig artikel Volgend artikel

Vandaag staat helemaal in het teken van complimenten, maar over precies een week is het alweer Internationale Vrouwendag. Ter ere van deze dag onthult Reebok een nieuwe, bijzondere campagne. De naam is namelijk It’s A Man’s World. Zes iconische sneakers zijn ontworpen als een eerbetoon aan de vrouw als individu. De bekende modellen zijn voorzien van een nieuw uiterlijk, met een mix van opvallende kleuren en bijzondere materialen.

Reebok vrouwendag

It's a man's world

De eerste collectie van de It’s A Man’s World campagne bevat zes ontwerpen met een mix van kleuren en materialen. Deze gedurfde en kleurrijke elementen zijn volgens Reebok een eerbetoon aan de toewijding van de vrouw om haar unieke zelf te kunnen zijn, zonder dat ze zich laat tegenhouden door traditionele labels. Voor de campagne heeft Reebok samengewerkt met drie vrouwen uit Berlijn die deel uitmaken van het MADWOMEN collectief. Een collectief dat vrouwen uit de creatieve wereld verbindt en een platform biedt om samen te werken.

Reebok Instapump campagne
De nieuwe Reebok Instapump Fury
Each installation of the It’s A Man’s World campaign has been dedicated to celebrating female trailblazers. We are thrilled to be continuing this legacy by working with MADWOMEN, an organization dedicated to changing the ways we think and redefining the perspective of women in the creative industries.
- Caroline Machen, VP of Global Marketing.
Reebok Zig Kinetica nieuw
De nieuwe Reebok Zig Kinetica
Irene Boskma

Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om uitgebreid te koken en bakken, hard te lopen en op reis te gaan. Of dat nu korte...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies