Nieuwe campagne Hunkemöller richt zich op positiviteit en Generatie Z

Nieuwe campagne Hunkemöller richt zich op positiviteit en Generatie Z

Vorig artikel Volgend artikel

In de campagnes van Hunkemöller staan verschillende vrouwen centraal. Gelukkig zien we de laatste jaren steeds meer soorten en maten modellen voorbijkomen en in de nieuwste campagne richt de lingerieketen zich specifiek op een jongere doelgroep: Generatie Z. "Een generatie die apathie beschaamt, denkt dat positiviteit een manier van leven is en de wereld op hun eigen unieke manier is te veranderen", zo lezen we in het persbericht.

Power of Positivity (P.O.P)

Als onderdeel van de lancering van de nieuwste collectie P.O.P (Power of Positivity), gericht op een jongere en totaal andere generatie, sprak Hunkemöller met een reeks jonge vrouwen over wat positiviteit voor hen betekent en wat hen drijft. Deze womxn (de x is geen tikfout) zijn tevens onderdeel in de P.O.P-campagne, die gisteren online en in geselecteerde winkels is gelanceerd.

Hunkemöller campagne.

Positiviteit staat centraal

Voor deze vrouwen is positiviteit het vermogen om hoe dan ook sterk in je schoenen te staan, volgens Hunkemöller. Positiviteit is iets waar je aan moet werken en altijd aan moet denken. Het gaat erom dat je in deze tijd “moeilijke of gemakkelijke taken met plezier kunt doen”, wat anno 2021 gelijk staat aan zaken als colleges volgen via Zoom of winkelen in de supermarkt met een gezichtsmasker. Heb een positieve mindset als manier van leven, ben aardig voor anderen en “verspreid goede vibes”. En natuurlijk gaat het ook over “body positivity”, het dragen van dingen die je een goed gevoel geven, terwijl je van je eigen lichaam houdt', aldus de Nederlandse Noa.

Een beter mens zijn voor jezelf en anderen

We zouden allemaal best wat meer ons best kunnen doen om te proberen een beter mens te zijn. Maar wat betekent dat eigenlijk voor deze generatie van womxn? Behandel mensen op een vriendelijke en onbevooroordeelde manier en ze zullen net zo vriendelijk terug zijn. Het gaat erom dat je op dezelfde golflengte van positieve energie zit. Alle vrouwen gaven hun mening over social media, waarbij ze benadrukten dat we allemaal een masker opzetten en een geïdealiseerde kijk op het leven tonen op social media. De vrouwen beseffen dit wel en proberen er dan ook met voldoende scepsis naar kijken. Iman, uit Zweden en Bosnië, gelooft dat we pas echt impact kunnen hebben op de wereld als we de beste versie van onszelf worden (in werkelijkheid, niet alleen digitaal). Deze vrouwen zijn zich al behoorlijk bewust over hoe zij betere mensen kunnen worden, zo lijkt het.

POP collectie

De P.O.P collectie van Hunkemöller

De P.O.P-collectie bestaat uit klassiekers en vrijetijdskleding, gemaakt van gerecycled nylon en katoen dat duurzamer is verkregen via het Better Cotton Initiative (BCI). Het maakt gebruik van volledig gerecyclede labels en hangtags met biologisch afbreekbare en gerecyclede polyester zakken. P.O.P richt zich voor het eerst op een jongere generatie en komt daarom met studentenkorting. In de collectie vind je modieuze hoog uitgesneden high leg silhouetten, nieuwe korte lengtes / vormen en oversized joggingbroeken met hoge taille, naast fleurige truien. Alles in een mix van Bright White, Lavendulan, Kentucky Blue, Dark Denim en Caviar tinten in de eerste drop en de blauwe tinten verwisseld voor een frisse Cream Yellow in de tweede.

Hunkemoller collectie nieuw
Irene Boskma

Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om uitgebreid te koken en bakken, hard te lopen en op reis te gaan. Of dat nu korte...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies