De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Mannen geven 14 procent meer op internet ten opzichte van de tweede helft van 2014. Opvallend is dat vrouwen 6 procent minder uitgeven aan online aankopen.
Ieder half jaar wordt dit onderzocht door Klarna Online Fashion Monitor. De meest aantrekkelijke leeftijdsgroep voor fashionwebshops blijft de groep met 46-55-jarigen. Zij blijven het meest stabiel met hun online fashion aankopen: het afgelopen jaar 107 euro per keer.
Ook grappig om te zien is dat in Almere de meeste online aankopen gedaan worden, vrouwen het meest besteden per bestelling en dat maandag de populairste dag is om iets online te kopen. Bij de vorige meting was dit nog de dinsdag.
Deze infographic toont alle feitjes op een rij:
Fotocredit: Fotolia.com
Verder lezen over Fashion
Fashion19.11.2025
Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt
Fashion14.11.2025
Vans x Slam Jam: Act of Disagreement
Fashion10.11.2025
Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak
Lifestyle04.11.2025
STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent
Fashion13.10.2025
OTW by Vans x Atiba Jefferson: klassieke Authentic sneaker in een nieuw jasje
Fashion21.08.2025
Juwelenmerk TWICE AS NICE vanaf nu verkrijgbaar in Nederland
Fashion21.08.2025
Drykorn lanceert najaarscollectie
Fashion20.08.2025