Gaaf! H&M lanceert herencampagne met eigen medewerkers

Gaaf! H&M lanceert herencampagne met eigen medewerkers

Vorig artikel Volgend artikel

Dit is nog eens een tof idee, een campagne lanceren waarbij je gebruik maakt van je eigen medewerkers, briljant! Geen David Beckham dit keer maar eigen personeel die staat te schitteren in de nieuwste campagne van H&M. Het gaat om vijf collega's die nu al te bewonderen zijn op social media, in etalages en op de winkelvloeren van alle Nederlandse H&M-winkels.

Hoe?

Alle collega's konden zich aanmelden voor dit toffe idee. Via het interne platform van H&M konden ze zich opgeven voor de nieuwste herencampagne. Maik, Robin, Kutsal, Sander en Dion zijn het geworden, hun droom werd werkelijkheid! Van recruiter op het hoofdkantoor tot aan sales advisor in de winkel.

h&m-campagne-medewerkers-1
Ik houd erg van fashion en fotografie, maar ik had zelf nog nooit model gestaan voor een campagne-shoot. De foto’s zijn supergaaf geworden en het is te gek om mijzelf terug te zien in de winkel.
- Sander, recruiter bij H&M

De collectie die de heren dragen past in iedere garderobe van de man. Zoals een zwarte jeans, een wit denimjack of een ruiten colbert. Het key-item van de campagne is het zwarte bikerjack. De kleuren die terugkomen in de campagne zijn sowieso de basiskleuren beige, grijs, zwart en wit maar ook kakigroen en geel.

De collectie is op dit moment verkrijgbaar in alle H&M-winkels met een herenafdeling.

h&m-campagne-medewerkers
Het is voor het eerst in de Nederlandse H&M-geschiedenis dat onze eigen medewerkers schitteren in een fashioncampagne. Ik ben ontzettend trots dat ‘onze jongens’ het gezicht zijn. Zij zijn ten slotte de beste H&M-ambassadeurs.
- Susan Krau, country manager
h&m-campagne-medewerkers-2
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies