Fashion01.05.2024

Dit is de nieuwe Reef collectie, al meer dan 40 jaar geïnspireerd door surfcultuur


Nu de temperaturen weer wat toenemen merk je dat we met zijn allen snakken naar de zomer. Na een jaar lang regen (zo voelt het) zijn we wel toe aan wat zon, zee en strand. En dan wil je er natuurlijk wel op je best bijlopen. Komt dat even goed uit, want Reef, het wereldwijd bekende slipper- en sandalenmerk, viert dit jaar zijn 40-jarig bestaan. Sinds de oprichting weet het merk altijd de beach lifestyle met innovatie te combineren. En dus lanceren ze weer een nieuwe dames- en herencollecties met zowel gedurfde als comfortabele stijlen.

Surfcultuur

Twee Argentijnse broers met een passie voor surfen en het strandleven, richtten in 1984 Reef op. Het merk biedt schoenen – veelal slippers en sandalen – voor surfers, strandliefhebbers en diegenen met een actieve lifestyle, en is zeer geliefd in de surf & beach-community. Reef ontwikkelt producten waarin een goede pasvorm, comfort, stijl en veelzijdigheid worden gecombineerd. Tot op de dag van vandaag is Reef toegewijd in het verleggen van grenzen in innovatie, ontwerp en duurzaamheid.

Voor heren: Cushion Phantom 2.0, Ojai & Raglan

Het favoriete model Cushion Phantom 2.0 is vernieuwd met nog meer steun. Deze kenmerkende Reef-sandaal is ontworpen met een zeer comfortabel voetbed dat zich vormt als traagschuim, maar na elke stap terugveert. De Cushion Phantom 2.0 is uitgevoerd in zes verschillende kleurcombinaties. Voor een hedendaagse twist levert de Ojai een luxueus gevoel terwijl het moeiteloos mee kan op avontuur. De voering gemaakt van handschoenleer zorgt dat deze stijlvolle sandaal superzacht aanvoelt op de huid. De Ojai is verkrijgbaar in vier verschillende modellen en in diverse bruin- en beigetinten. Modern Reef-comfort en een ‘clean’ stijl komen samen in de Raglan slipper. Het diep gevormde voetbed geeft stabiliteit en zekerheid bij elke stap. De Raglan is verkrijgbaar in drie verschillende uitvoeringen.

reef-men
reef-men
reef mannen
reef mannen
reef
reef

Voor dames: Water Vista Higher, Cushion Bondi & Cushion Breeze

Voor een uitgesproken look komt Reef met de Water Vista Higher die geschikt is voor de hele dag; van wandelen over de boulevard tot dansen in een club. De sandaal – beschikbaar in twee verschillende kleurcombinaties – is ondanks de hoge plateauzool licht van gewicht en bovendien waterproof.

De moderne, casual Cushion Bondi slipper heeft een lichtgewicht, duurzame buitenzool en een kussenvoetbed dat perfect naar je voeten vormt voor ultiem comfort. De Cushion Bondi is verkrijgbaar in drie verschillende modellen.

Ook in de Classics-collecties zijn er nieuwe edities, zoals de Cushion Breezein de kleur Golden Hour. Deze slipper heeft een superzacht voetbed met anatomische voetboogondersteuning en een lichtgewicht, duurzame rubberen buitenzool. De brede, gewatteerde banden zorgen dat de slipper perfect en comfortabel aan je voet blijft zitten.

Bondi Bay_Vintage Oasis_3
Bondi Bay_Vintage Oasis_3
TEAM-reef
TEAM-reef
Water Vista Higher_Black Vintage_59
Water Vista Higher_Black Vintage_59

Duurzaamheid

Met het strand en de zee als uitgangspunt, zit duurzaamheid sinds het begin in het DNA van het merk. Zo is Reef aangesloten bij de Better Beach Alliance van de Surfrider Foundation en steunt het diverse projecten en initiatieven ter bescherming van de oceaan en behoud van koraalriffen.

Meer weten? Of toe aan nieuwe slippers? Check de website.

Fotocredits. Reef.

Verder lezen over Innovatie

Immersive digitale ervaringen: De toekomst van interactief entertainment

Veel mensen in de innovatieve trends zoeken naar technologische oplossingen met digitale ontmoetingen die extreem boeiend lijken voor gebruikers en fundamenteel authentiek zijn. Interactief digitaal entertainment toont uitzonderlijke vooruitgang als de belangrijkste reden achter deze vooruitgang. Gebruikers die op de hoogte blijven van de nieuwste technologie verwachten entertainmentervaringen die verder gaan dan alleen het bekijken van content. Online platforms hebben tegenwoordig een brede gebruikerservaring in tegenstelling tot vroeger.

Series & Films25.04.2025

Immersive digitale ervaringen: De toekomst van interactief entertainment

Ember lanceert de eerste zelfverwarmende babyfles

Ember Technologies introduceert vandaag de zelfverwarmende Baby Bottle System en claimt hiermee de eerste te zijn ter wereld. Deze innovatieve babyfles maakt het voeden van je baby een stuk eenvoudiger en biedt uitkomst...

Gadgets11.07.2024

Ember lanceert de eerste zelfverwarmende babyfles

Dit is de langverwachte Samsung Galaxy S24-serie

Samsung lanceerde deze week 3 nieuwe Galaxy smartphones: de Galaxy S24, de Galaxy S24 plus en de Galaxy S24 Ultra. Hiermee stap je gelijk in de nieuwe wereld van AI. De nieuwe smartphones zijn namelijk ontworpen om jouw...

Gadgets18.01.2024

Dit is de langverwachte Samsung Galaxy S24-serie

Boordevol AI
Elon Musk maakte geen grapje: Boring Company vlammenwerper komt er

Fans van Tesla en Elon Musk noemen het nu al de 'Musk have' gadget van 2018: de Boring Company vlammenwerper. Als de hele voorgaande zin je verwart, even wat context. Elon Musk stond (ongetwijfeld op weg naar zaken voor...

Gadgets29.01.2018

Elon Musk maakte geen grapje: Boring Company vlammenwerper komt er

Beste promomateriaal ooit
​Maak kennis met dit aantrekkelijke, superslanke model van Philips TV

Met hun slogan ‘Philips TV. Looks better.’ slaat Philips TV de spijker op zijn kop. Hun nieuwste model in de 9000 serie, de Philips OLED 9002 TV is een aantrekkelijk, superslank model. Dit merkten ze ook op bij de Re...

Series & Films15.09.2017

​Maak kennis met dit aantrekkelijke, superslanke model van Philips TV

Philips toont innovatiekracht tijdens IFA

Op de IFA in Berlijn liet Philips weer zien de absolute leider te zijn als het gaat om health-producten. Ze zijn leading als het gaat om lifestyle, maar zeker ook op gebied van health, met producten die het complete proc...

Food10.09.2015

Philips toont innovatiekracht tijdens IFA

Nieuwe gezondheidsprogramma's en innovatieve producten op gebied van health en lifestyle
Lexus Hoverboard, Hoax, briljante marketing of werkelijkheid?

Is de Lexus Hoverboard een stukje briljante technologie die het mogelijk maakt om geheel in stijl van Back to the Future 2 op je skateboard te kunnen vliegen? Techniek waar waarschijnlijk zelfs Elon Musk van Tesla van m...

Gadgets16.07.2015

Lexus Hoverboard, Hoax, briljante marketing of werkelijkheid?

"It works. It's not a hoax," says spokesman Moe Durand (USA Today)

Verder lezen over Lifestyle

Surprise stress? Met deze ideeën maak je dit jaar wel iets origineels

5 december komt eraan en dat betekent weer surprises maken. Het blijft elk jaar een gedoe. Je wilt iets origineels verzinnen, maar na drie rondes surprises is je creatieve voorraad wel zo’n beetje leeg. Je bladert door oude foto’s, zoekt inspiratie op Pinterest, maar alles voelt of te ingewikkeld of al te vaak gedaan. In dit blog krijg je praktische, creatieve en haalbare ideeën die je direct kunt gebruiken. Geen ingewikkelde bouwprojecten, maar verrassingen die indruk maken en toch te doen zijn.

Lifestyle19.11.2025

Surprise stress? Met deze ideeën maak je dit jaar wel iets origineels

De zes geuren die jij moet hebben voor de feestdagen!

De feestdagen vragen om geuren die sfeer en herinneringen oproepen. In dit artikel ontdek je zes parfums die daar perfect bij passen: warme klassiekers, frisse favorieten en elegante verrassingen voor zowel mannen als vrouwen. Van het romige This is Her! van Zadig Voltaire tot het subtiele Red Temptation Sandalwood van Zara en de iconische 1 Million van Paco Rabanne. Elk parfum vertelt zijn eigen verhaal, ideaal om te dragen of cadeau te geven tijdens de feestdagen.

Lifestyle13.11.2025

De zes geuren die jij moet hebben voor de feestdagen!

PostNL en de Efteling brengen betovering tot leven met de decemberzegels

Er is iets magisch aan het ontvangen van een kaartje in december. Een kerstwens op papier, in plaats van een digitale melding. Vaak ook écht met aandacht geschreven. Dit jaar krijgt dat kleine gebaar een extra vleugje betovering. PostNL en de Efteling hebben namelijk de handen ineengeslagen voor de decemberzegels van 2025, en die zijn sprookjesachtiger dan ooit.

Lifestyle12.11.2025

PostNL en de Efteling brengen betovering tot leven met de decemberzegels

Negen op de tien Gen Z’ers ervaart microstress

Dat de druk op Gen Z hoog is wisten we al. Uit het onderzoek dat Mars Wrigley liet doen door PanelWizard onder 1.047 Nederlandse jongeren tussen de 13 en 27 jaar kwam iets naar voren dat nog preciezer is dan ‘’druk’’, namelijk microstress. Het zijn niet de grote burn-outverhalen, maar de kleine prikkels die je gedurende de dag krijgt die samen tóch voelen als een hele hoop. Denk aan een onverwachte toets of een verzoek van je baas. Bijna negen op de tien jongeren maakt dit regelmatig mee en een kwart zelfs dagelijks, best veel als je het mij vraagt.

Gezondheid04.11.2025

Negen op de tien Gen Z’ers ervaart microstress

Waarom bedrijven de feestdagen niet mogen vergeten!

Kortingen, acties en gratis spullen weggeven. Veel ondernemers vinden het maar onzin en doen liever niet mee met de gekkigheid van dagen als Black Friday of de feestdagen in december, maar hierdoor laat je al snel veel kansen liggen. Veel merken zorgen juist voor speciale kerstcadeaus, brengen nieuwe lijnen uit en ook adventskalenders zijn niet meer weg te denken. Natuurlijk allemaal wel met een bepaalde korting of met een extraatje.

Lifestyle20.10.2025

Waarom bedrijven de feestdagen niet mogen vergeten!

MAC tilt kerstcadeaus naar een oogverblindend niveau

MAC Holiday Collection 2025 levert limited-edition glamour in mintgroen met Jelly Shine Eye Shadow, Bounce & Gleam Highlighter, Sugar Crystal Lip Oil Stick, Lipglass Air en MACximal Sleek Satin Lipstick, plus kant-en-klare cadeausets voor een snelle switch van dag- naar avondlook. Tegelijk lanceert MAC Dazzle & Shine met Dazzleshadow Liquid, DazzleLips Crayon en vernieuwde poederoogschaduws voor langdurige metallic glans.

Lifestyle17.10.2025

MAC tilt kerstcadeaus naar een oogverblindend niveau

Molton Brown Mesmerising Oudh Accord & Gold, al 10 jaar een bestseller

Sommige geuren vergeet je meteen, maar soms is er een geur die blijft hangen. Mesmerising Oudh Accord & Gold van Molton Brown is er zo eentje. Dit parfum is al tien jaar een bestseller, en eerlijk gezegd verbaast dat ons niets.

Lifestyle08.09.2025

Molton Brown Mesmerising Oudh Accord & Gold, al 10 jaar een bestseller

Tijdreis door 750 jaar Amsterdam in de grootste maquette ooit gebouwd

Op 21 juni werd het al groots gevierd met het festival Op De Ring waar bijna 200.000 mensen het 750-jarig bestaan van onze hoofdstad vierden. Op 27 oktober, precies op de 750ste verjaardag van Amsterdam, opent Amsterdam in Motion in de Zuiveringshal Oost van Westergas. Dit is ‘s werelds grootste multimediale maquette van een stad. Een bijzondere manier om de verjaardag van onze hoofdstad te vieren!

Lifestyle01.09.2025

Tijdreis door 750 jaar Amsterdam in de grootste maquette ooit gebouwd