De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Vorig jaar werd bekendgemaakt dat Abercrombie & Fitch het roer gaat omgooien. Geen halfnaakte mannen meer voor de deur. De modellen met ontblote bovenlichamen waren jarenlang het visitekaartje van de winkel, maar de modeketen wilde een andere weg opgaan.
Het oude campagnemateriaal van Abercrombie & Fitch is vervangen voor een nieuwe gestroomlijnde en chique versie. De eerste indruk? Veelbelovend! Abercrombie wil terug naar de roots van het merk. Kwaliteit, details, pasvorm, stof en afwerking spelen daarbij een belangrijke rol. De nieuwe lijn introduceert nieuwe stoffen en silhouetten, zoals linnen en suède. De collectie bevat ook mooie basics met kasjmier en gebreide truien.
De nieuwe collectie is verfijnd en hip en je herkent het merk bijna niet meer terug. De afgelopen jaren stond Abercrombie vooral bekend om het coole imago, omdat veel ‘coole’ middelbare scholieren het merk droegen. Dat is allemaal te wijten aan ex-CEO Mike Jeffries, die in december vorig jaar opstapte. Jeffries was voor veel bloot in campagnes en wilde ook geen dikke mensen de winkel in. Maar het merk was bereid terug te vechten en een hele nieuwe kant op te slaan. Weg met de sexy modellen, hallo geraffineerde stijl!
Nu heeft het merk tijd nodig om nieuwe klanten aan te trekken, maar ook oude fans te sussen. Het is niet mogelijk om in één keer alles te veranderen. Dat heeft echt even tijd nodig.
Verder lezen over Fashion
Fashion07.09.2024
Bella Hadid schittert in Chopard’s Sculpted by Light campagne
Duurzaamheid17.04.2024
Van duurzame kleding tot toiletpapier: we worden groener
Fashion08.04.2023
Zo verschijn je paasbest aan de ontbijttafel
Fashion04.10.2021
Zo maak je zonder te veel moeite je eigen kleding
Duurzaamheid10.08.2021
H&M zet duurzame stap en verstuurt voortaan bestellingen in papieren verpakking
Lifestyle23.07.2021
Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?
Fashion18.07.2021
5 herkenbare ondergoed frustraties
Fashion01.07.2021