Fashion23.03.2016

Abercrombie & Fitch verruilt halfnaakt voor stijlvol


Vorig jaar werd bekendgemaakt dat Abercrombie & Fitch het roer gaat omgooien. Geen halfnaakte mannen meer voor de deur. De modellen met ontblote bovenlichamen waren jarenlang het visitekaartje van de winkel, maar de modeketen wilde een andere weg opgaan.

Het oude campagnemateriaal van Abercrombie & Fitch is vervangen voor een nieuwe gestroomlijnde en chique versie. De eerste indruk? Veelbelovend! Abercrombie wil terug naar de roots van het merk. Kwaliteit, details, pasvorm, stof en afwerking spelen daarbij een belangrijke rol. De nieuwe lijn introduceert nieuwe stoffen en silhouetten, zoals linnen en suède. De collectie bevat ook mooie basics met kasjmier en gebreide truien.

abercrombie-1
abercrombie-1

De nieuwe collectie is verfijnd en hip en je herkent het merk bijna niet meer terug. De afgelopen jaren stond Abercrombie vooral bekend om het coole imago, omdat veel ‘coole’ middelbare scholieren het merk droegen. Dat is allemaal te wijten aan ex-CEO Mike Jeffries, die in december vorig jaar opstapte. Jeffries was voor veel bloot in campagnes en wilde ook geen dikke mensen de winkel in. Maar het merk was bereid terug te vechten en een hele nieuwe kant op te slaan. Weg met de sexy modellen, hallo geraffineerde stijl!

Nu heeft het merk tijd nodig om nieuwe klanten aan te trekken, maar ook oude fans te sussen. Het is niet mogelijk om in één keer alles te veranderen. Dat heeft echt even tijd nodig.

abercrombie-2
abercrombie-2
abercrombie-4
abercrombie-4
abercrombie-5
abercrombie-5
abercrombie-6
abercrombie-6
abercrombie
abercrombie

Verder lezen over Fashion

Bella Hadid schittert in Chopard’s Sculpted by Light campagne

Het Zwitserse horloge- en juwelenhuis Chopard heeft een nieuwe campagne gelanceerd met de naam 'Sculpted by Light' met supermodel Bella Hadid

Fashion07.09.2024

Bella Hadid schittert in Chopard’s Sculpted by Light campagne

​Van duurzame kleding tot toiletpapier: we worden groener

Duurzaamheid is iets waar we allemaal mee te maken hebben, in ieder onderdeel van ons leven. Hoewel het een onderwerp is dat nog veel meer aandacht verdient, wordt ons land gelukkig steeds een beetje groener. Dit komt on...

Duurzaamheid17.04.2024

​Van duurzame kleding tot toiletpapier: we worden groener

​Zo verschijn je paasbest aan de ontbijttafel

Het is dit weekend Pasen en dat betekent voor veel mensen dat ze gaan brunchen. Lekker thuis, in een restaurant: het maakt niet uit waar je zit, maar je wil er natuurlijk wel op je paasbest bijzitten. We tippen vijf mani...

Fashion08.04.2023

​Zo verschijn je paasbest aan de ontbijttafel

​Zo maak je zonder te veel moeite je eigen kleding

Elke vriendengroep heeft er wel één: een vriend die een soort levende slogan-bedenker is. Stoot je een biertje om? Dan heeft hij al een hilarische grap bedacht die op een t-shirt niet zou misstaan. Maar ook als je zelf...

Fashion04.10.2021

​Zo maak je zonder te veel moeite je eigen kleding

H&M zet duurzame stap en verstuurt voortaan bestellingen in papieren verpakking

H&M Nederland verstuurt de online bestellingen voortaan in papieren verpakkingen met een FSC-certificering. Daarmee zet de keten een belangrijke stap in het verminderen van plastic afval. Deze nieuwe stap is helemaal in...

Duurzaamheid10.08.2021

H&M zet duurzame stap en verstuurt voortaan bestellingen in papieren verpakking

Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?

We dragen mooie lingerie niet alleen voor anderen om het te zien of uit te trekken, maar natuurlijk vooral voor onszelf. Een bijzonder of comfortabel setje geeft zelfvertrouwen en dat straal je uit. Lingeriemerk Hunkemö...

Lifestyle23.07.2021

Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?

5 herkenbare ondergoed frustraties

Ondergoed dragen we allemaal en meestal is het gewoon functioneel. Dan is het extra fijn als het lekker comfortabel zit. Toch hebben we allemaal weleens te maken gehad met veel te strakke onderbroeken, een net niet goede...

Fashion18.07.2021

5 herkenbare ondergoed frustraties

Unrobe en STËLZ lanceren toffe athleisure collectie

De lancering van het drankje STËLZ vorig jaar kan je bijna niet zijn ontgaan. Inmiddels krijgt het steeds meer bekendheid, mede dankzij Monica Geuze die een van de investeerders is. Nu komt het merk met een toffe athlei...

Fashion01.07.2021

Unrobe en STËLZ lanceren toffe athleisure collectie