De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Vorig jaar werd bekendgemaakt dat Abercrombie & Fitch het roer gaat omgooien. Geen halfnaakte mannen meer voor de deur. De modellen met ontblote bovenlichamen waren jarenlang het visitekaartje van de winkel, maar de modeketen wilde een andere weg opgaan.
Het oude campagnemateriaal van Abercrombie & Fitch is vervangen voor een nieuwe gestroomlijnde en chique versie. De eerste indruk? Veelbelovend! Abercrombie wil terug naar de roots van het merk. Kwaliteit, details, pasvorm, stof en afwerking spelen daarbij een belangrijke rol. De nieuwe lijn introduceert nieuwe stoffen en silhouetten, zoals linnen en suède. De collectie bevat ook mooie basics met kasjmier en gebreide truien.

De nieuwe collectie is verfijnd en hip en je herkent het merk bijna niet meer terug. De afgelopen jaren stond Abercrombie vooral bekend om het coole imago, omdat veel ‘coole’ middelbare scholieren het merk droegen. Dat is allemaal te wijten aan ex-CEO Mike Jeffries, die in december vorig jaar opstapte. Jeffries was voor veel bloot in campagnes en wilde ook geen dikke mensen de winkel in. Maar het merk was bereid terug te vechten en een hele nieuwe kant op te slaan. Weg met de sexy modellen, hallo geraffineerde stijl!
Nu heeft het merk tijd nodig om nieuwe klanten aan te trekken, maar ook oude fans te sussen. Het is niet mogelijk om in één keer alles te veranderen. Dat heeft echt even tijd nodig.





Verder lezen over Fashion

Fashion21.08.2025
Juwelenmerk TWICE AS NICE binnenkort verkrijgbaar in Nederland

Fashion21.08.2025
Drykorn lanceert najaarscollectie

Fashion20.08.2025
Strellson komt met een nieuwe collectie: AW25 Night Trials

Fashion18.08.2025
SZA is de nieuwe Artistic Director van Vans!

Fashion13.08.2025
6 influencer kledingmerken van hoge kwaliteit!

Fashion29.07.2025
Vans New Future: Klassiek icoon in een nieuw jasje

Fashion07.07.2025
6 populaire kledingmerken waar jij een zomeroutfit kan scoren!

Fashion07.09.2024