Fashion23.03.2016

Abercrombie & Fitch verruilt halfnaakt voor stijlvol


Vorig jaar werd bekendgemaakt dat Abercrombie & Fitch het roer gaat omgooien. Geen halfnaakte mannen meer voor de deur. De modellen met ontblote bovenlichamen waren jarenlang het visitekaartje van de winkel, maar de modeketen wilde een andere weg opgaan.

Het oude campagnemateriaal van Abercrombie & Fitch is vervangen voor een nieuwe gestroomlijnde en chique versie. De eerste indruk? Veelbelovend! Abercrombie wil terug naar de roots van het merk. Kwaliteit, details, pasvorm, stof en afwerking spelen daarbij een belangrijke rol. De nieuwe lijn introduceert nieuwe stoffen en silhouetten, zoals linnen en suède. De collectie bevat ook mooie basics met kasjmier en gebreide truien.

abercrombie-1
abercrombie-1

De nieuwe collectie is verfijnd en hip en je herkent het merk bijna niet meer terug. De afgelopen jaren stond Abercrombie vooral bekend om het coole imago, omdat veel ‘coole’ middelbare scholieren het merk droegen. Dat is allemaal te wijten aan ex-CEO Mike Jeffries, die in december vorig jaar opstapte. Jeffries was voor veel bloot in campagnes en wilde ook geen dikke mensen de winkel in. Maar het merk was bereid terug te vechten en een hele nieuwe kant op te slaan. Weg met de sexy modellen, hallo geraffineerde stijl!

Nu heeft het merk tijd nodig om nieuwe klanten aan te trekken, maar ook oude fans te sussen. Het is niet mogelijk om in één keer alles te veranderen. Dat heeft echt even tijd nodig.

abercrombie-2
abercrombie-2
abercrombie-4
abercrombie-4
abercrombie-5
abercrombie-5
abercrombie-6
abercrombie-6
abercrombie
abercrombie

Verder lezen over Fashion

Central Cee en G-SHOCK brengen samen een iconische collab uit

G-SHOCK en Central Cee hebben de handen opnieuw ineengeslagen voor een collab, dit keer met een extra laag dankzij zijn eigen streetwearlabel Syna. De limited edition bouwt verder op de klassieke 6900-serie en legt de nadruk op beweging, identiteit en persoonlijke historie. De collab brengt de herkenbare robuuste G-SHOCK vorm samen met de stijl en de symboliek die Central Cee in zijn werk meeneemt.

Fashion24.11.2025

Central Cee en G-SHOCK brengen samen een iconische collab uit

Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit

Met de feestdagen in zicht presenteert Vans met Meet The Vans, een nieuwe collectie en campagne die draait om warmte, samenzijn en creatieve vrijheid. Het merk brengt drie generaties Vans-liefhebbers samen en laat zien hoe het Off The Wall-gevoel al decennialang een vaste waarde is binnen mode, skatecultuur, muziek en kunst. Het resultaat voelt als een familiemoment, één waarin iedereen zijn eigen verhaal meebrengt, maar toch onderdeel is van hetzelfde geheel.

Fashion23.11.2025

Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit

Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt

Burgundy is ook dit najaar weer erg populair in de modewereld. De diepe wijnrode tint domineert het straatbeeld, de catwalks en de garderobes van vrouwen. Het is een kleur die luxe en warmte uitstraalt, die overal bij past. Ook het tassenmerk KAAI gaat mee met de trend en ontwerpt verschillende soorten tassen voor deze herfst in, hoe kan het ook anders, Burgundy.

Fashion19.11.2025

Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt

Vans x Slam Jam: Act of Disagreement

Vans en Slam Jam slaan de handen ineen voor Act of Disagreement, een nieuwe kledinglijn die draait om zelfexpressie, comfort en eigentijdse stijl. De collectie is geïnspireerd op de Bedroom Generation, een generatie die zich thuis voelt in haar eigen wereld, waar online en offline naadloos in elkaar overlopen.

Fashion14.11.2025

Vans x Slam Jam: Act of Disagreement

Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak

Het hebben van een goede rugzak is net zo fijn als het hebben van een fijne koptelefoon of je favoriete sneakers. Je merkt namelijk pas hoe belangrijk hij is als je hem niet hebt. Trust heeft dit begrepen en lanceert de Jersey Travel Backpack, een rugzak die speciaal gemaakt is voor mensen die altijd onderweg zijn. Of je nu naar kantoor gaat, een dagje weg hebt gepland of gewoon naar de sportschool gaat, deze rugzak is handig voor ieder moment.

Fashion10.11.2025

Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak

STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent

Met de start van het najaar richt STOX zich op hardlopers die hun rondjes niet willen laten schieten, omdat het buiten eerder donker wordt. In deze periode vallen de trainingen precies op de momenten wanneer je minder goed zichtbaar bent en je benen net wat meer ondersteuning kunnen gebruiken. STOX heeft voor dit scenario nieuwe Reflective Running Socks gemaakt. Dit zijn hardloopsokken met compressie, maar dan met reflecterende details zodat je ook bij weinig licht goed gezien wordt.

Lifestyle04.11.2025

STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent

OTW by Vans x Atiba Jefferson: klassieke Authentic sneaker in een nieuw jasje

Vans presenteert een bijzondere samenwerking met fotograaf en cultuur verhalenverteller Atiba Jefferson. Voor deze release binnen de OTW by Vans-lijn krijgt de iconische Authentic sneaker een persoonlijke en opvallende make-over. Elk paar vertelt letterlijk zijn eigen verhaal. De linkerschoen is gewijd aan skatelegende John Cardiel, en de rechterschoen brengt een ode aan Franz Lyons, bassist van Turnstile.

Fashion13.10.2025

OTW by Vans x Atiba Jefferson: klassieke Authentic sneaker in een nieuw jasje

Juwelenmerk TWICE AS NICE vanaf nu verkrijgbaar in Nederland

TWICE AS NICE heeft goed nieuws voor de sieradenliefhebbers in Nederland, zij breiden namelijk uit naar Nederland! Ze openen nieuwe winkels én een nieuwe webshop. Hiermee kunnen Nederlandse klanten eindelijk kennismaken met de veelzijdige collecties van het merk.

Fashion21.08.2025

Juwelenmerk TWICE AS NICE vanaf nu verkrijgbaar in Nederland