Fashion01.09.2014

Levi’s lanceert Live in Levi’s campagne en Fall 2014 collectie!


140 jaar na de uitvinding van de bluejeans is één ding duidelijk: dragers houden van Levi’s. De spijkerbroeken die inmiddels een levensstijl vertegenwoordigen zijn populair in elke denkbare laag van de samenleving. Van presidenten tot celebs en van fashion icons tot ondernemers. You wear jeans, you live in Levi’s. 

levi-s-lanceert-live-in-levi-s-campagne-.jpg
levi-s-lanceert-live-in-levi-s-campagne-.jpg

En het is waar, want eenmaal een Levi’s jeans in je garderobe, altijd een Levi’s jeans in je garderobe. Het merk, de kwaliteit en de lifestyle maken je loyaal deze jeans en daar gaat de nieuwe campagne nog een extra schepje bovenop doen. De ‘Live in Levi’s’ campagne is geïnspireerd op miljoenen unieke ervaringsverhalen van Levi’s fans wereldwijd die zij beleven tijdens het dragen van hun favoriete Levi’s item.

Het stijltje en de sfeer rondom het merk is stoer, krachtig en vooral voor iedereen. De campagne neemt je mee in de ervaringen van de Levi’s dragers. De roadtrips die zij met vrienden maakten, hun eerste kus, een belangrijke presentatie of dat onvergetelijke festival. De campagne brengt deze momenten tot leven en viert de ervaringen van de loyale Levi’s dragers die plezier beleven aan de lifestyle van het merk.

L_s313_w_20189-0001_RGB

Naast dat de campagne het merk op een coole manier neerzet wordt ook de nieuwe Fall 2014 collectie gepresenteerd. Voor de mannen wordt de Levi’s 511 slim fit jeans gepresenteerd en de Levi’s Revel jeans voor de vrouwen. Daarnaast bevat de collectie iconische items als de Levi’s 501 jeans, de Levi’s 501 shorts, het western shirt en de trucker jacket.

Wil jij je Levi’s momenten ook delen? Dat kan, het merk roept namelijk iedereen op om zijn belevenissen te delen via #LiveInLevis @levis_netherlands.

Verder lezen over Fashion

Sexy de feestdagen in: ondergoed dat kerst nog warmer maakt

Dit artikel laat zien waarom ondergoed het perfecte kerstcadeau is voor hem, haar en koppels. Van een Sexy Santa slipdress en donkergroene lingerieset tot humoristische boxers en subtiele trunks. Je krijgt 6 concrete cadeautips die december warmer, persoonlijker en net iets spannender maken.

Fashion25.11.2025

Sexy de feestdagen in: ondergoed dat kerst nog warmer maakt

Central Cee en G-SHOCK brengen samen een iconische collab uit

G-SHOCK en Central Cee hebben de handen opnieuw ineengeslagen voor een collab, dit keer met een extra laag dankzij zijn eigen streetwearlabel Syna. De limited edition bouwt verder op de klassieke 6900-serie en legt de nadruk op beweging, identiteit en persoonlijke historie. De collab brengt de herkenbare robuuste G-SHOCK vorm samen met de stijl en de symboliek die Central Cee in zijn werk meeneemt.

Fashion24.11.2025

Central Cee en G-SHOCK brengen samen een iconische collab uit

Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit

Met de feestdagen in zicht presenteert Vans met Meet The Vans, een nieuwe collectie en campagne die draait om warmte, samenzijn en creatieve vrijheid. Het merk brengt drie generaties Vans-liefhebbers samen en laat zien hoe het Off The Wall-gevoel al decennialang een vaste waarde is binnen mode, skatecultuur, muziek en kunst. Het resultaat voelt als een familiemoment, één waarin iedereen zijn eigen verhaal meebrengt, maar toch onderdeel is van hetzelfde geheel.

Fashion23.11.2025

Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit

Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt

Burgundy is ook dit najaar weer erg populair in de modewereld. De diepe wijnrode tint domineert het straatbeeld, de catwalks en de garderobes van vrouwen. Het is een kleur die luxe en warmte uitstraalt, die overal bij past. Ook het tassenmerk KAAI gaat mee met de trend en ontwerpt verschillende soorten tassen voor deze herfst in, hoe kan het ook anders, Burgundy.

Fashion19.11.2025

Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt

Vans x Slam Jam: Act of Disagreement

Vans en Slam Jam slaan de handen ineen voor Act of Disagreement, een nieuwe kledinglijn die draait om zelfexpressie, comfort en eigentijdse stijl. De collectie is geïnspireerd op de Bedroom Generation, een generatie die zich thuis voelt in haar eigen wereld, waar online en offline naadloos in elkaar overlopen.

Fashion14.11.2025

Vans x Slam Jam: Act of Disagreement

Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak

Het hebben van een goede rugzak is net zo fijn als het hebben van een fijne koptelefoon of je favoriete sneakers. Je merkt namelijk pas hoe belangrijk hij is als je hem niet hebt. Trust heeft dit begrepen en lanceert de Jersey Travel Backpack, een rugzak die speciaal gemaakt is voor mensen die altijd onderweg zijn. Of je nu naar kantoor gaat, een dagje weg hebt gepland of gewoon naar de sportschool gaat, deze rugzak is handig voor ieder moment.

Fashion10.11.2025

Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak

STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent

Met de start van het najaar richt STOX zich op hardlopers die hun rondjes niet willen laten schieten, omdat het buiten eerder donker wordt. In deze periode vallen de trainingen precies op de momenten wanneer je minder goed zichtbaar bent en je benen net wat meer ondersteuning kunnen gebruiken. STOX heeft voor dit scenario nieuwe Reflective Running Socks gemaakt. Dit zijn hardloopsokken met compressie, maar dan met reflecterende details zodat je ook bij weinig licht goed gezien wordt.

Lifestyle04.11.2025

STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent

OTW by Vans x Atiba Jefferson: klassieke Authentic sneaker in een nieuw jasje

Vans presenteert een bijzondere samenwerking met fotograaf en cultuur verhalenverteller Atiba Jefferson. Voor deze release binnen de OTW by Vans-lijn krijgt de iconische Authentic sneaker een persoonlijke en opvallende make-over. Elk paar vertelt letterlijk zijn eigen verhaal. De linkerschoen is gewijd aan skatelegende John Cardiel, en de rechterschoen brengt een ode aan Franz Lyons, bassist van Turnstile.

Fashion13.10.2025

OTW by Vans x Atiba Jefferson: klassieke Authentic sneaker in een nieuw jasje

Verder lezen over Lifestyle

Surprise stress? Met deze ideeën maak je dit jaar wel iets origineels

5 december komt eraan en dat betekent weer surprises maken. Het blijft elk jaar een gedoe. Je wilt iets origineels verzinnen, maar na drie rondes surprises is je creatieve voorraad wel zo’n beetje leeg. Je bladert door oude foto’s, zoekt inspiratie op Pinterest, maar alles voelt of te ingewikkeld of al te vaak gedaan. In dit blog krijg je praktische, creatieve en haalbare ideeën die je direct kunt gebruiken. Geen ingewikkelde bouwprojecten, maar verrassingen die indruk maken en toch te doen zijn.

Lifestyle19.11.2025

Surprise stress? Met deze ideeën maak je dit jaar wel iets origineels

De zes geuren die jij moet hebben voor de feestdagen!

De feestdagen vragen om geuren die sfeer en herinneringen oproepen. In dit artikel ontdek je zes parfums die daar perfect bij passen: warme klassiekers, frisse favorieten en elegante verrassingen voor zowel mannen als vrouwen. Van het romige This is Her! van Zadig Voltaire tot het subtiele Red Temptation Sandalwood van Zara en de iconische 1 Million van Paco Rabanne. Elk parfum vertelt zijn eigen verhaal, ideaal om te dragen of cadeau te geven tijdens de feestdagen.

Lifestyle13.11.2025

De zes geuren die jij moet hebben voor de feestdagen!

PostNL en de Efteling brengen betovering tot leven met de decemberzegels

Er is iets magisch aan het ontvangen van een kaartje in december. Een kerstwens op papier, in plaats van een digitale melding. Vaak ook écht met aandacht geschreven. Dit jaar krijgt dat kleine gebaar een extra vleugje betovering. PostNL en de Efteling hebben namelijk de handen ineengeslagen voor de decemberzegels van 2025, en die zijn sprookjesachtiger dan ooit.

Lifestyle12.11.2025

PostNL en de Efteling brengen betovering tot leven met de decemberzegels

Negen op de tien Gen Z’ers ervaart microstress

Dat de druk op Gen Z hoog is wisten we al. Uit het onderzoek dat Mars Wrigley liet doen door PanelWizard onder 1.047 Nederlandse jongeren tussen de 13 en 27 jaar kwam iets naar voren dat nog preciezer is dan ‘’druk’’, namelijk microstress. Het zijn niet de grote burn-outverhalen, maar de kleine prikkels die je gedurende de dag krijgt die samen tóch voelen als een hele hoop. Denk aan een onverwachte toets of een verzoek van je baas. Bijna negen op de tien jongeren maakt dit regelmatig mee en een kwart zelfs dagelijks, best veel als je het mij vraagt.

Gezondheid04.11.2025

Negen op de tien Gen Z’ers ervaart microstress

Waarom bedrijven de feestdagen niet mogen vergeten!

Kortingen, acties en gratis spullen weggeven. Veel ondernemers vinden het maar onzin en doen liever niet mee met de gekkigheid van dagen als Black Friday of de feestdagen in december, maar hierdoor laat je al snel veel kansen liggen. Veel merken zorgen juist voor speciale kerstcadeaus, brengen nieuwe lijnen uit en ook adventskalenders zijn niet meer weg te denken. Natuurlijk allemaal wel met een bepaalde korting of met een extraatje.

Lifestyle20.10.2025

Waarom bedrijven de feestdagen niet mogen vergeten!

MAC tilt kerstcadeaus naar een oogverblindend niveau

MAC Holiday Collection 2025 levert limited-edition glamour in mintgroen met Jelly Shine Eye Shadow, Bounce & Gleam Highlighter, Sugar Crystal Lip Oil Stick, Lipglass Air en MACximal Sleek Satin Lipstick, plus kant-en-klare cadeausets voor een snelle switch van dag- naar avondlook. Tegelijk lanceert MAC Dazzle & Shine met Dazzleshadow Liquid, DazzleLips Crayon en vernieuwde poederoogschaduws voor langdurige metallic glans.

Lifestyle17.10.2025

MAC tilt kerstcadeaus naar een oogverblindend niveau

Molton Brown Mesmerising Oudh Accord & Gold, al 10 jaar een bestseller

Sommige geuren vergeet je meteen, maar soms is er een geur die blijft hangen. Mesmerising Oudh Accord & Gold van Molton Brown is er zo eentje. Dit parfum is al tien jaar een bestseller, en eerlijk gezegd verbaast dat ons niets.

Lifestyle08.09.2025

Molton Brown Mesmerising Oudh Accord & Gold, al 10 jaar een bestseller

Tijdreis door 750 jaar Amsterdam in de grootste maquette ooit gebouwd

Op 21 juni werd het al groots gevierd met het festival Op De Ring waar bijna 200.000 mensen het 750-jarig bestaan van onze hoofdstad vierden. Op 27 oktober, precies op de 750ste verjaardag van Amsterdam, opent Amsterdam in Motion in de Zuiveringshal Oost van Westergas. Dit is ‘s werelds grootste multimediale maquette van een stad. Een bijzondere manier om de verjaardag van onze hoofdstad te vieren!

Lifestyle01.09.2025

Tijdreis door 750 jaar Amsterdam in de grootste maquette ooit gebouwd