De nieuwe stijl van Sony

Vorig artikel Volgend artikel
De nieuwe stijl van Sony

Sony komt in 2010 met een compleet nieuwe reeks van home entertainment-producten waarbij het nieuwe Monolithic Design Concept centraal staat. BRAVIA-televisies, Blu-ray Disc-spelers en Home Cinema-systemen hebben een nog beter op elkaar aansluitende vormgeving meegekregen, waarbij de combinatie van design en technologie voorop staat. Of zoals ze het zelf zeggen: de huiskamer wordt het centrum van home entertainment. Niet alleen het uiterlijk is aangepast. Dankzij BRAVIA Internet Video zijn verschillende internetdiensten waaronder YouTube beschikbaar.

De Monolithic Design BRAVIA-televisies en luidsprekers zijn licht gekanteld. De hoek van 6 graden levert het beste kijk- en luisterresultaat in de huidige woonkamers. De producten in dit ontwerp leveren volgens de fabrikant topprestaties als de apparatuur is ingeschakeld, terwijl ze in inactieve stand nog steeds niet misstaan in het interieur.

Online content en digitale diensten
Met de nieuwe home entertainment-producten van Sony is bovendien toegang tot online content en digitale diensten eenvoudig te verkrijgen via ingebouwde Wifi. Met behulp van de XrossMediaBar en een universele afstandsbediening is content te zoeken, te downloaden en te bekijken. Met BRAVIA Internet Video zijn de Sony televisies klaar om On-demand video’s van sites als YouTube direct op de televisie te bekijken zonder aan een pc verbonden te zijn. Online diensten als downloadbare widgets maken het mogelijk om real-time updates van onder andere Twitter, Flickr en Facebook direct op het scherm te zien.

Monolithic design concept1

NX800-schuin

Erik van de Nadort

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies