Internationale sterren naast Marlou van Rhijn in nieuwste Nike #JUSTDOIT campagne

Internationale sterren naast Marlou van Rhijn in nieuwste Nike #JUSTDOIT campagne

Vorig artikel Volgend artikel

Vandaag is de officiële wereldwijde lancering van de nieuwste Nike #JUSTDOIT campagne. Wij maakten al eerder bekend dat Marlou van Rhijn hierin een hoofdrol ging spelen, maar nu is ook bekend dat er naast Marlou het Zweedse DJ-duo Icona Pop en Britse singer-songwriter Ellie Goulding schitteren in deze Europese campagne. Door middel van een aantal korte films en digitale activatie motiveert Nike vrouwen om altijd tot het uiterste te gaan. Geen smoesjes, #JUSTDOIT!

nike-just-do-it-campagne

Volgens Nike hebben we te maken met een nieuwe generatie vrouwen. Ze staan vroeg op voor een run, rennen dan ook nog eens sneller en gaan verder om nog beter te worden dan ze al zijn. Ze claimen bossen, parken, duinen en stranden als hardloopterritorium en verleggen hun grenzen. Je kunt je aansluiten en jouw momenten delen via de #JUSTDOIT.

Deze maand worden er door middel van verschillende events vrouwen uitgedaagd ‘to Just Do It’. Dat gebeurt op een innovatieve en inspirerende manier. Deze uitdagingen worden voortgezet door middel van de digitale campagne om vrouwen te motiveren om beter, sneller en sterker te worden. Je kunt het, je hoeft het alleen nog maar te doen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies