Fashion16.07.2014

Voor een retailprijs in High Fashion met het nieuwe kledingconcept ‘Like the Runway’


Gister lanceerde Annebeth van der Toorn haar eigen kledinglijn genaamd Like The Runway. Het is een nieuw kledingconcept voor vrouwen die van kwaliteit houden, graag naar de nieuwste modetrends gekleed gaan, maar geen budget (over) hebben voor designerkleding. De lijn die Annebeth lanceert bestaat uit de nieuwste looks voor het komende seizoen. Inspiratie haalt ze uit looks die te zien zijn op runways in Parijs, Milaan, Londen en New York. De kleding is gemaakt van een goede kwaliteit, maar voor een aantrekkelijke prijs. Kortom: High Fashion for Retail Prices.

voor-een-retailprijs-in-high-fashion-met.jpg
voor-een-retailprijs-in-high-fashion-met.jpg

De collectie
Like the Runway biedt een collectie die gebaseerd is op de hotste looks van de runway, maar dan voor een toegankelijke prijs. Een look heb je al vanaf 185 tot 395 euro. De kleding wordt gemaakt van zorgvuldig gekozen stoffen. De looks worden op bestelling in de gewenste confectiemaat geproduceerd. Annebeth van der Toorn: ‘alle looks zijn looks die ik zelf graag wil dragen, gemaakt van kwalitatief mooie stoffen, opvallend, vrouwelijk met een apart detail wat het weer krachtig en stoer maakt!’ Met iedere look kom je ‘echt binnen’.

Bestellen
Het concept is uniek door de eenvoud. Wanneer de nieuwe collecties voor volgend seizoen geshowd worden tijden internationale modeshows, wordt het lookbook van Like the Runway bepaald. De kleding is op de website te bestellen en tijdens een Private Runway Show kun je als klant de looks bekijken, passen en de stoffen voelen. De bestelde items worden allemaal in een keer geproduceerd en na acht weken, aan het begin van het nieuwe seizoen, worden de stukken geleverd. 

Lees ook: OPENING NiIGHT AMSTERDAM FASHIONWEEK

Verder lezen over Concept

Flexwerken in een designkantoor

Mindspace, een grote aanbieder van flexwerkplekken opent een nieuwe vestiging op een bereikbare locatie nabij de Dam in Amsterdam. Met de hoop dat er in andere grote steden nog meer volgen. De trend flexwerken is een bek...

Lifestyle23.02.2019

Flexwerken in een designkantoor

Mindspace opent nieuwe locatie
De Buick Evocador concept: Chroom wordt weer hip in 2025

Autoconcepten zijn fantastisch: daar durft nog eens iemand risico's te nemen en dingen te doen, gewoon omdat het vet is. Zo ook met deze Buick Evocador Concept. Buick is nou niet bepaald een merk dat je in Europa veel zi...

Automotive06.05.2018

De Buick Evocador concept: Chroom wordt weer hip in 2025

Coolste koplampen ooit
Concept: deze Macbook zonder randen mag Apple meteen gaan maken

Terwijl we in realiteit nog even moeten wachten voordat we een hele nieuwe vorm Macbook van Apple gaan krijgen (op zijn vroegst worden de nieuwe modellen tijdens WWDC in de zomer van 2018 aangekondigd) heeft designer Aur...

Computer09.12.2017

Concept: deze Macbook zonder randen mag Apple meteen gaan maken

McBike komt ook naar Amsterdam

McDonald's geeft zijn campagne om mensen meer bewust te maken van hun gezondheid een vervolg. Dat doen ze met de introductie van de McBike, een nieuwe verpakkingsvorm die het mogelijk maakt om als fietser gebruik te make...

Lifestyle24.06.2015

McBike komt ook naar Amsterdam

‘Wood you love me’ de meest romantische en praktische wijnhouder van dit moment

Een groep studenten van TuDelft ontwikkelde deze functionele wijnhouder. Wil je samen romantisch een wijntje drinken op het strand of in het park, dan is deze houten wijnhouder een perfecte uitkomst. Met de slogan ‘Woo...

Gadgets01.10.2014

‘Wood you love me’ de meest romantische en praktische wijnhouder van dit moment

Altijd een eigen stilte ruimte dankzij Joe!

Wees eerlijk, hoe vaak heb jij je geërgerd aan pratende collega’s op kantoor? En hoe vaak gingen je nekharen recht overeind staan van dat groepje pratende mensen in je omgeving. Dat geeft niet, het is ook gewoon heel...

Gadgets21.09.2014

Altijd een eigen stilte ruimte dankzij Joe!

Elke maand een nieuwe zonnebril met Plangas

Wil je elke maand een nieuwe zonnebril? Met het nieuwe concept van Plangas is dit mogelijk. Er zijn verschillende manieren om een Planga aan te schaffen. Je kunt eenmalig een Planga aanschaffen voor 15 euro. Voor de echt...

Lifestyle13.08.2014

Elke maand een nieuwe zonnebril met Plangas

Creative Concepting: Chinese perziken gekleed in lingerie krijgen hele andere dimensie

Sex sales moeten deze Chinese fruitverkopers hebben gedacht. Zij gingen namelijk een stapje verder om hun assortiment onder de aandacht te brengen. Om de verkoop te stimuleren verkleden zij hun perziken in kleine slipjes...

Lifestyle05.08.2014

Creative Concepting: Chinese perziken gekleed in lingerie krijgen hele andere dimensie

Verder lezen over Fashion

FREITAG lanceert Lucky Trucking Charms: kleine accessoires met een groot verhaal

FREITAG introduceert de Lucky Trucking Charms: kleine, stevige accessoires gemaakt van reststukken vrachtwagenzeil die anders zouden worden weggegooid. De vier modellen, AUTOBAHN, DOBBELSTENEN, FACE en MINI MESSENGER verwijzen speels naar de truckercultuur en geven tassen, sleutels of zelfs een kerstboom een uniek en kleurrijk accent. Elk charm is volledig uniek, duurzaam geproduceerd en past naadloos binnen de herkenbare FREITAG-stijl van creatief hergebruik. Vanaf 5 november 2025 zijn de Lucky Trucking Charms verkrijgbaar in alle FREITAG-stores, geselecteerde winkels en online.

Fashion27.11.2025

FREITAG lanceert Lucky Trucking Charms: kleine accessoires met een groot verhaal

Sexy de feestdagen in: ondergoed dat kerst nog warmer maakt

Dit artikel laat zien waarom ondergoed het perfecte kerstcadeau is voor hem, haar en koppels. Van een Sexy Santa slipdress en donkergroene lingerieset tot humoristische boxers en subtiele trunks. Je krijgt 6 concrete cadeautips die december warmer, persoonlijker en net iets spannender maken.

Fashion25.11.2025

Sexy de feestdagen in: ondergoed dat kerst nog warmer maakt

Central Cee en G-SHOCK brengen samen een iconische collab uit

G-SHOCK en Central Cee hebben de handen opnieuw ineengeslagen voor een collab, dit keer met een extra laag dankzij zijn eigen streetwearlabel Syna. De limited edition bouwt verder op de klassieke 6900-serie en legt de nadruk op beweging, identiteit en persoonlijke historie. De collab brengt de herkenbare robuuste G-SHOCK vorm samen met de stijl en de symboliek die Central Cee in zijn werk meeneemt.

Fashion24.11.2025

Central Cee en G-SHOCK brengen samen een iconische collab uit

Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit

Met de feestdagen in zicht presenteert Vans met Meet The Vans, een nieuwe collectie en campagne die draait om warmte, samenzijn en creatieve vrijheid. Het merk brengt drie generaties Vans-liefhebbers samen en laat zien hoe het Off The Wall-gevoel al decennialang een vaste waarde is binnen mode, skatecultuur, muziek en kunst. Het resultaat voelt als een familiemoment, één waarin iedereen zijn eigen verhaal meebrengt, maar toch onderdeel is van hetzelfde geheel.

Fashion23.11.2025

Vans introduceert een feestelijke collectie vol creativiteit

Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt

Burgundy is ook dit najaar weer erg populair in de modewereld. De diepe wijnrode tint domineert het straatbeeld, de catwalks en de garderobes van vrouwen. Het is een kleur die luxe en warmte uitstraalt, die overal bij past. Ook het tassenmerk KAAI gaat mee met de trend en ontwerpt verschillende soorten tassen voor deze herfst in, hoe kan het ook anders, Burgundy.

Fashion19.11.2025

Burgundy is terug: KAAI laat zien hoe je deze kleur dit najaar draagt

Vans x Slam Jam: Act of Disagreement

Vans en Slam Jam slaan de handen ineen voor Act of Disagreement, een nieuwe kledinglijn die draait om zelfexpressie, comfort en eigentijdse stijl. De collectie is geïnspireerd op de Bedroom Generation, een generatie die zich thuis voelt in haar eigen wereld, waar online en offline naadloos in elkaar overlopen.

Fashion14.11.2025

Vans x Slam Jam: Act of Disagreement

Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak

Het hebben van een goede rugzak is net zo fijn als het hebben van een fijne koptelefoon of je favoriete sneakers. Je merkt namelijk pas hoe belangrijk hij is als je hem niet hebt. Trust heeft dit begrepen en lanceert de Jersey Travel Backpack, een rugzak die speciaal gemaakt is voor mensen die altijd onderweg zijn. Of je nu naar kantoor gaat, een dagje weg hebt gepland of gewoon naar de sportschool gaat, deze rugzak is handig voor ieder moment.

Fashion10.11.2025

Trust lanceert een waterbestendige, duurzame en ruime rugzak

STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent

Met de start van het najaar richt STOX zich op hardlopers die hun rondjes niet willen laten schieten, omdat het buiten eerder donker wordt. In deze periode vallen de trainingen precies op de momenten wanneer je minder goed zichtbaar bent en je benen net wat meer ondersteuning kunnen gebruiken. STOX heeft voor dit scenario nieuwe Reflective Running Socks gemaakt. Dit zijn hardloopsokken met compressie, maar dan met reflecterende details zodat je ook bij weinig licht goed gezien wordt.

Lifestyle04.11.2025

STOX lanceert reflecterende hardloopsokken waarmee je ook in het donker te zien bent