Whiskey-merk Jameson speelt actieve rol rondom Movember!

Whiskey-merk Jameson speelt actieve rol rondom Movember!

Vorig artikel Volgend artikel

Het is november en dat betekent dat de tijd van snorren weer is aangebroken, dit in het kader van het steeds populairder wordende Movember. Dit jaar zal het Ierse whiskey-merk Jameson als trotse supporter diverse activiteiten rondom deze actiemaand organiseren. Jameson steunt Movember bij het uitbouwen van de bekendheid van de stichting in Nederland en roept mensen op om mee te doen.

Dat zit wel snor!

Vanaf 3 november krijg je bij aankoop van een fles Jameson bij Gall & Gall de styleguide en bij Dirck III de custom made snorwax cadeau (op=op). In deze gids vind je inspiratie voor je snor en met de snorwax houd je je snor perfect in model. De actie is niet te missen, want Shopper Marketingbureau Brompton Road ontwierp twee unieke halslabels en de styleguide in opdracht van Jameson.

Movember Foundation

De Movember Foundation daagt met de Movember actie alle mannen uit in november hun snor te laten staan. Op deze ludieke wijze wil de stichting de gezondheid van mannen een nieuw gezicht geven en het onderwerp prostaat- en teelbalkanker bespreekbaar maken. De mannen die hun snor laten staan, halen geld op voor het goede doel. Speciaal voor deze actie is de website www.desnormaaktdeman.nl gelanceerd. Op deze site kun je inspiratie opdoen en je uiteraard inschrijven voor Movember. Daarnaast maak je ook nog eens kans op unieke prijzen, zoals de handgemaakte Jameson-snorfiets.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies