Het is alweer veertien jaar geleden dat Senseo de wereld van koffiedrinken volledig veranderden. Vandaag de dag genieten maar liefst 4,4 miljoen Nederlandse huishoudens dagelijks van een kopje Senseo koffie. In 2014 was Senseo het meest verkochte merk koffiezetapparaat van ons land. Uit de reeks Seseo apparaten is het standaard model nog steeds de meest verkochte. Om deze reden staken Philips en Douwe Egberts het klassieke model in een nieuw jasje.
Wat is er veranderd
Dankzij het nieuwe jasje zijn functionaliteiten en ontwerpdetails zo verbeterd dat de koffie nog lekkerder is. De temperatuur van de koffie in de eerste kop is nu nog heter wat de smaakbeleving positief beïnvloedt. Daarnaast is de grootte van een kop koffie en daardoor de sterkte handmatig te bepalen, zodat iedereen op elk moment van de dag een persoonlijke koffie kan zetten. De Senseo Original schakelt zichzelf automatisch uit na 30 minuten, waarmee het energieverbruik wordt beperkt.
De Senseo Original heeft nog steeds het vertrouwde uiterlijk maar is aangepast met een aantal verfijnde details en een uitbreiding van het aantal beschikbare kleuren. Met acht eigentijdse kleuren, van pittig rood tot retro taupe, is voor iedere keuken een perfect passend model te kiezen.
De vernieuwde Senseo Originals range is vanaf maart 2015 verkrijgbaar in Nederland voor een adviesprijs van 79,99 euro.
Claire verruilt het Amsterdamse leven de komende maanden voor een tripje rond de wereld. Ze wil zo veel mogelijk van de wereld zien en doet dit het liefst...