Nesté introduceert Special.T voor theedrinkers

Nesté introduceert Special.T voor theedrinkers

Nederlanders zijn echte koffie en thee drinkers, maar omdat we het steeds drukker hebben willen we geen kostbare tijd verliezen met het maken van een kop. Koffiedrinkers kunnen al sinds een aantal jaren in no time genieten van een heerlijk vers gezet kopje koffie met een Nespresso of Nescafé Dolce Gusto koffieautomaat. Vanaf vandaag hebben ook theeleuten hun eigen apparaat. Nestlé brengt dan de Special.T machine op de Nederlandse markt, een hoogwaardige capsule-gebaseerd dranksysteem dat een keuze biedt uit 25 fijne theesoorten afkomstig van de beste theeplantages ter wereld.

De machine heeft net als de andere capsule-gebaseerde koffieautomaten van Nestlé een waterfilter. Je kiest een capsule en plaatst deze in de machine. De machine herkent de theesoort en past daarop automatisch de watertemperatuur en zettijd aan. De capsules zijn zo ontworpen dat de theeblaadjes beschermd zijn terwijl hun versheid en smaak behouden blijft.

'Thee is veel gevoeliger dan koffie', zegt Pascal Lebailly, verantwoordelijk voor Special.T. 'Het neemt geuren op en is gevoelig voor licht en verschillende types water.'

Elke capsule bevat precies de juiste hoeveelheid thee die vereist is om het aroma en de smaak te krijgen.

Je kunt kiezen uit 25 premium smaken. Bij de introductie kost de machine €89. Je krijgt er dan twee kleurrijke kopjes en 40 theecapsules bij.

Special.T machine

Special.T thee

Special.T cups

Reacties (1)

 

    • ChrisS

    Of voor je pasgeboren kindje
    www.babynes.ch

    Vr 26 okt 2012, 19:27

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Zoeken

Follow us

Add to Google

Headlines

© 2014 Stylecowboys.nl - All Rights Reserved - All views and opinions expressed are those of the authors of Stylecowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines