Geen verschil in leveringstijd iPad

Vorig artikel Volgend artikel
Geen verschil in leveringstijd iPad

Bij de bestelling van de iPad kon je kiezen uit 2 methodes. Voor de snelle levering moest je 12 dollar extra betalen, maar dan zou je hem wel sneller krijgen. Het is nu echter zo dat iedereen zijn of haar iPad op dezelfde dag ontvangt. Redelijk balen als je twaalf dollar extra heb betaald!

De levering van de iPad staat gepland voor 3 april of ze die deadline gaan halen is nog niet zeker. Vanaf dat moment zal UPS het product gaan leveren. Hierbij maakt het dus niet of je voor een snelle of langzame levering hebt gekozen, want ze worden op hetzelfde moment uitgeleverd. Veel klanten vragen zich af waarom ze voor de snelle leveroptie hebben gekozen, als er toch geen verschil in levering zit. Sommige klanten hebben contact gezocht met Apple om hun twaalf dollar terug te krijgen.

In de Apple disclaimer staat dit:"If you paid for expedited shipping and did not receive your package on time, please call Apple Store Customer Service at 1-800-676-2775."

Een beetje rare regeling van Apple is het wel, om mensen twaalf dollar te laten betalen maar uiteindelijk geen extra service te bieden. Echt klantvriendelijk is dat niet van Apple. Nu maar hopen dat ze het goed oplossen en ze iedereen netjes hun geld teruggeven.

Bron: Gizmodo

Marvin de Reuver

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies