Biermerk Warsteiner lanceert Art Collection met de Jeugd van Tegenwoordig

Biermerk Warsteiner lanceert Art Collection met de Jeugd van Tegenwoordig

Vorig artikel Volgend artikel

Afgelopen woensdag er tijdens een exclusief optreden van de Jeugd van Tegenwoordig de tweede editie van de Warsteiner Art Collectie gelanceerd. Dit gebeurde in de concept store SPRMRKT aan de Rozengracht in Amsterdam.

Warsteiner-x-SPRMRKT-29

In 2013 presenteerde het biermerk voor het eerst de Warsteiner Art Collection. Dit is een reeks van zes speciale, in oplage beperkte aluminium bierflesjes, ontworpen door zes internationale kunstenaars. Dit jaar zijn onder andere kunstenaars als Fafi, Kevin Lyons en James Jean gevraagd hun creativiteit de vrije loop te laten. Het resultaat is een zeer diverse mix van vormen, kleuren en kunstzinnige elementen die de flesjes tot een bijzondere collectie maken. De Art Collection flessen zijn tot eind dit jaar exclusief te verkrijgen via mitra.nl. Bij een bestelling van 12 flessen Warsteiner Premium pils ontvang je één van de flesjes uit de Warsteiner Art Collection 2014.

Warsteiner heeft in de afgelopen jaren een grote creatieve familie opgebouwd, wat ook op dit launch event tot uiting kwam. Kunstenaar Adele Renault heeft een realistisch olieschilderij gemaakt van de Jeugd van Tegenwoordig. Dit nieuwe werk ‘Een Jeugdportret’ werd deze avond onthuld. Van het portret zijn 50 exclusieve kunstposters uitgedeeld aan pers en relaties. Willie Wartaal, Vieze Fur, Faberyayo en producer Bas Bron zorgden voor de muzikale invulling van de avond.

Warsteiner-x-SPRMRKT-13
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies