Bjorn Borg lanceert SS15 collectie met een online game experience

Bjorn Borg lanceert SS15 collectie met een online game experience

Vorig artikel Volgend artikel

Met de lancering van de zomercollectie van Bjorn Borg , blaast het mode merk een kus naar de gamewereld door de introductie van een geheel nieuw genre: de First Person lover (no shooting) game. De game is tegelijkertijd een geheel nieuw platform op het gebied van e-commerce en online winkelen.

"We hebben de esthetiek van de First Person Shooter game genomen en draaide deze helemaal om. We willen de gamers en shoppers een compleet nieuwe ervaring aanbieden.", zegt Lina Söderqvist, Marketing Director van Bjorn Borg AB.

In het spel kan je als speler een karakter kiezen en deze volledig personaliseren met de nieuwste collectie om vervolgens de kracht van het kwaad te bestrijden met liefde. Uitgerust met een liefdeshandschoen worden vijanden overmeesterd met bijv. een hologram kiss blower of een bloemblaadjeswerper.

ss15-bjorn

De nieuwe collectie is geïnspireerd door fictieve werelden zoals fascinerende mythische eilanden, verloren werelden en visionaire computerspelletjes. De collectie werd voor het eerst gepresenteerd tijdens Stockholm Fashion Week afgelopen augustus.

"Het is ontzettend leuk om de collectie in 3D tot leven te zien komen. De game heeft mijn visie van fictieve werelden naar een geheel nieuw niveau gebracht. Ik zou wel de eerste ontwerper ooit kunnen zijn van wie je de collectie online via een spel kan kopen.", zegt Jamie Lee, Head Designer Bjorn Borg.

De First Person Lover game is vanaf deze week gratis te spelen via www.firstpersonlover.com

Bjorn-Borg-Game
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies