Philips verkoopt 500.000ste Ambilight

Vorig artikel Volgend artikel
Philips verkoopt 500.000ste Ambilight

De komende weken verkoopt Philips in de Benelux de 500.000ste Ambilight televisie. Met deze technologie maakte Philips het in 2004 mogelijk om in de huiskamer een nog rijkere kijkbeleving te creëren.

Philips is destijds met de introductie van Ambilight een hoger segment van luxe TV toestellen in gestapt en is nog steeds één van de grootste spelers. Philips viert deze mijlpaal onder andere met een consumentenactie in Nederland waarbij consumenten een reis naar Los Angeles kunnen winnen. Wereldwijd heeft Philips reeds 4 miljoen Ambilight TV's verkocht.

Om het Ambilight succes te vieren, legt Philips in december alle Nederlandse kopers van een Ambilight TV flink in de watten. Ten eerste krijgen zij allemaal een fikse korting op hun aankoop. Daarnaast maken ze kans op een reis voor 2 personen naar Los Angeles.

Harold Kuepers

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies