Loeki de Leeuw maakt comeback

Vorig artikel Volgend artikel
Loeki de Leeuw maakt comeback

Samsung is een innige samenwerking aangegaan om onze oranje-ploeg een hart onder de riem te stekken. In het kader van het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika zet Samsung 'het' icoon van de Nederlandse TV in bij al haar activiteiten rondom het WK voetbal. In de winkels is Loeki al volop aanwezig.

Samsung ziet in Loeki de ideale mascotte voor Oranje op het WK. Een recent onderzoek van Maurice de Hond geeft aan dat 77% van de Nederlanders het daar mee eens is. Hetzelfde onderzoek wijst uit dat ruim driekwart van de Nederlandse bevolking het leuk vindt Loeki weer terug op TV te zien. Loeki maakt maandag 7 juni 's avonds zijn comeback op TV in o.a. het reclameblok van het half acht journaal op RTL 4.

De comeback van Loeki is in nauw overleg gegaan met de geestelijk moeder van de leeuw, Louise Geesink: “Ik ben erg blij met deze terugkeer. De timing is perfect met het WK voor de boeg. Daarnaast hebben we Loeki aangepast geheel in lijn met de trends van 2010.”

Loeki en Samsung zijn vanaf nu te volgen op de site samenvoororanje

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies