Chef’Special & Lizzy van der Ligt voor 'Live in Levi’s

Chef’Special & Lizzy van der Ligt voor 'Live in Levi’s

Vorig artikel Volgend artikel

Al eerder schreven wij over de ‘Live in Levi's' campagne, geheel in het teken van deze campagne is het merk een samenwerking gestart met niemand minder dan de Nederlandse band Chef’Special en fashionblogger Lizzy van der Ligt. Beiden selecteerden een persoonlijk favoriet en deelden hun ‘Live in Levi’s’ verhaal in de etalage van de Levi’s store in Amsterdam. Daarnaast kun je als Levi’s fan nu kans maken op een ticket voor een exclusief event met Chef’Special en Lizzy. 

Chef’Special & Lizzy van der Ligt voor 'Live in Levi’s

De heren van Chef’Special kozen de icon; de Levi’s 501 jeans als hun favoriet. “The crowd and us, we become one, we elevate. And just like our Levi’s, everywhere we go, they go. We couldn’t be more grateful.” aldus Chef’Special.

Lizzy’s favoriete item is de Levi’s trucker jacket, een musthave in haar garderobe; “Naar het werk, tijdens het uitgaan, een dagje in het park, you name it mijn trucker jacket is erbij! Het leukste aan mijn truckerjacket vind ik dat ik deze over 20 jaar nog kan dragen, het is een tijdloos item, dat zijn charme nooit verliest.” aldus Lizzy.

Zoals ik al eerder schreef, je kunt kans maken op een ticket voor het exclusieve event met beiden in de Levi’s store in Amsterdam. Het enige wat je hoeft te doen is jouw unieke Levi’s moment te delen via social media met de #liveinlevis. Ohja! Vergeet @lizzyvanderligt & @levis_netherlands of @chefspecialmusic & @levis_netherlands niet te taggen. De winnaars worden op 25 september bekend gemaakt.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies