Levi's lanceert Live in Levi's campagne en Fall 2014 collectie!

Levi's lanceert Live in Levi's campagne en Fall 2014 collectie!

Vorig artikel Volgend artikel

140 jaar na de uitvinding van de bluejeans is één ding duidelijk: dragers houden van Levi’s. De spijkerbroeken die inmiddels een levensstijl vertegenwoordigen zijn populair in elke denkbare laag van de samenleving. Van presidenten tot celebs en van fashion icons tot ondernemers. You wear jeans, you live in Levi’s. 

Levi's lanceert Live in Levi's campagne en Fall 2014 collectie!

En het is waar, want eenmaal een Levi’s jeans in je garderobe, altijd een Levi’s jeans in je garderobe. Het merk, de kwaliteit en de lifestyle maken je loyaal deze jeans en daar gaat de nieuwe campagne nog een extra schepje bovenop doen. De ‘Live in Levi’s’ campagne is geïnspireerd op miljoenen unieke ervaringsverhalen van Levi’s fans wereldwijd die zij beleven tijdens het dragen van hun favoriete Levi’s item.

Het stijltje en de sfeer rondom het merk is stoer, krachtig en vooral voor iedereen. De campagne neemt je mee in de ervaringen van de Levi’s dragers. De roadtrips die zij met vrienden maakten, hun eerste kus, een belangrijke presentatie of dat onvergetelijke festival. De campagne brengt deze momenten tot leven en viert de ervaringen van de loyale Levi’s dragers die plezier beleven aan de lifestyle van het merk.

L_s313_w_20189-0001_RGB

Naast dat de campagne het merk op een coole manier neerzet wordt ook de nieuwe Fall 2014 collectie gepresenteerd. Voor de mannen wordt de Levi’s 511 slim fit jeans gepresenteerd en de Levi’s Revel jeans voor de vrouwen. Daarnaast bevat de collectie iconische items als de Levi’s 501 jeans, de Levi’s 501 shorts, het western shirt en de trucker jacket.

Wil jij je Levi’s momenten ook delen? Dat kan, het merk roept namelijk iedereen op om zijn belevenissen te delen via #LiveInLevis @levis_netherlands.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies