Flavourites lanceert easy as beans.com

Vorig artikel Volgend artikel
Flavourites lanceert easy as beans.com

Afgelopen vrijdag 19 november werd op Flavourites Live de website easy as beans.com gelanceerd. In feite een meer op de man georiënteerde versie van flavourites.nl. Op de beurs zelf kwamen we ook nog 2 verassingen tegen.

Waar flavourites pretendeert een verzameling van de allerleukste (Nederlandse) webshops, gericht op vrouwen die een druk leven leiden, te zijn. Zou easy as beans.com dat moeten worden voor mannen.

Twee dagen na deze start ziet het er goed uit, maar ruimte voor groei is er wel degelijk. Het is een begin. Het is ook nog even zoeken naar Nederlandse webwinkels, want er staan toch nog wel een paar grote internationale bekenden tussen. Maar de Nederlandse websites die er staan, waren mij nog onbekend en helemaal in de lijn van de vrouwelijke versie flavourites, zijn dit ook 'de snoepjes' van internet.

Hier een paar die ik de moeite waard vond:

  • Tulpfietsen - Stevige Holllandse trendy fietsen, die jezelf naar wens kan samenstellen
  • Topskinz - laptop- en fotoframestickers
  • Covermania - toon je mooiste Vinyl- of CD-hoezen aan je wand
  • Roderick Vos Shop - De laatste ontwerpen van deze interieurdesigner op één plek
  • Tafel design - niet alleen mooie tafels
  • IXXI - een heel aparte manier om je foto's uit te vergroten

Van Ixxi was bij Flavouritz Live deze pixelart uit de serie Hollandse meesters te bewonderen:

Producten_Interieurproducten_Hollandse_Meesters_auto_auto_c657_c438_q_HM_Parel_living

Maar ook op de beurs zelf waren er tussen alle sieraden, kleertjes en geboortekaartjes toch nog 2 producten te vinden, die ik de StyleCowboys niet wilde onthouden:

De hoezen en tassen van Manon Garritsen en de notitiekaartjes van Usem. Van Manon heb ik een iPad-hoes en een iPhone 4-hoesje meegekregen en zal daar nog wat uitgebreider verslag van doen.

De kaartjes van Usem zijn net zo groot als een creditcard/visitekaartje en van mooi stevig 250grams FSC-proof-papier. Het is typisch zo'n product waarvan de bedenker, in dit geval Gijs de Werker, zelf iets anders nodig had dan een standaard visitekaartje en iets meer dan een standaard notitievelletje. Voor allerlei doeleinden ontwierp hij toen deze usem's. Er zijn 9 verschillende types, zoals je op de website kan zien, hiervast al 2 ingevulde versies.

Voor afspraken, Time:

Usem_Pianoles

en kadosuggesties op Tango Plus:

verlanglijstje
Sander van der Heide

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies