Space Challenge, Philips test nieuwste scheertechnologie in gewichtloze ruimte

Space Challenge, Philips test nieuwste scheertechnologie in gewichtloze ruimte

Vorig artikel Volgend artikel

Philips blijft haar grenzen verleggen en als het gaat om zinvolle innovaties die het leven van ons verbeteren. Wij mannen, die niet baarddragers dan hebben dagelijks dezelfde uitdaging, je zo glad mogelijk scheren.

Dat blijft een challengeen met die gedachte is Philips een samenwerking aangegaan met XCOR Space Expeditions, pioniers op het gebied van commerciële ruimtevaart, om onze nieuwste scheertechnologie in een gewichtloze omgeving te testen en erachter te komen of mannen zich zelfs in de ruimte perfect glad kunnen scheren. Dat heeft geleid tot de Philips Shaver 9000‑serie.

Space Challenge, Philips test nieuwste scheertechnologie in gewichtloze ruimte

Philips Male Grooming gaat voor een periode van twee jaar samenwerken met XCOR Space Expeditions, experts op het gebied van commerciële ruimtevaart, rond de lancering van hun ruimtereisprogramma voor passagiers. Philips werkt niet alleen nauw met het bedrijf samen om de technologie te testen, maar heeft ook toegang tot de faciliteiten van XCOR Space Expeditions waar de astronautentrainingen plaatsvinden. Bovendien heeft Philips 20 plaatsen gereserveerd voor ruimtevluchten aan boord van de XCOR Lynx Mark I en de XCOR Lynx Mark II. In de online Spacechallenge campagne, die vandaag is live gegaan wordt je uitgedaagd om jouw ultieme ruimte ervaring te delen en maak je kans op een ruimtevlucht.

Philips heeft 75 jaar ervaring in het ontwikkelen van technologie die de scheerervaring van mannen heeft getransformeerd. Om te zien of de nieuwste Philips scheertechnologie in alle omstandigheden werkt, heeft Philips samen met XCOR Space Expeditions deze innovatie en andere aspecten van de Philips Shaver 9000-serie getest in een gewichtloze omgeving. Deze omgeving is ontworpen om de omstandigheden in de ruimte na te bootsen, en wordt gebruikt voor unieke astronautentrainingen die erop zijn gericht om consumenten voor te bereiden op commerciële ruimtereizen.

De nieuwe Philips Shaver 9000-serie zit boordevol functies die zijn ontworpen om telkens weer een perfect scheerresultaat te leveren. Om bijvoorbeeld die lastige plekken te bereiken waar de haren soms alle kanten uit groeien, is het vaak nodig om een aantal keer over dezelfde plek van het gezicht of de hals te gaan, waardoor de gevoelige huid geïrriteerd kan raken. Met de Shaver 9000-serie is dat verleden tijd. De Philips Shaver 9000-serie zit vol intuïtieve, futuristische innovaties die tot het uiterste zijn getest, waaronder volgens Philips de unieke Contour Detect-technologie. Dankzij deze door Philips ontwikkelde technologie kunnen de scheerkoppen van de Philips Shaver 9000-serie in acht verschillende richtingen buigen, zodat ze alle gezichtscontouren kunnen volgen. Dat zorgt voor een uiterst nauwkeurig scheerresultaat, waarbij tot 20 procent meer haartjes per keer worden afgeschoren.*

De nieuwe Philips Shaver 9000-serie is verkrijgbaar vanaf september in de door Philips erkende verkooppunten.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies