Vierde Connected Home/VOIP Event

Vorig artikel Volgend artikel
Vierde Connected Home/VOIP Event

Iedereen die afgelopen jaar vakbeurzen, relevante websites en relevante vakbladen bijgehouden heeft ziet een  krachtige trend: PC, TV en internet komen steeds meer samen. Er worden producten gelanceerd die niet alleen de lijnen tussen TV en PC doen vervagen, maar duidelijk wordt dat het scherm slechts een scherm is. De apparatuur erachter wordt steeds belangrijker.

Natuurlijk, schermen en media zijn slechts een deel van de Connected Home. Telefoneren, media delen, foto’s weergeven, veiligheid binnenshuis, sociale media, camera's, toegangscontrolesysteem, wellness en e-health, allemaal zijn ze onlosmakelijk een onderdeel van het Connected Home.

Wat betekent Connected Home echter voor uw bedrijf, en waar zijn de kansen en bedreigingen?

Elk jaar brengt het Connected Home Event de meest relevante informatie voor de industrie samen. Dit jaar gaan we een stap verder. Het Event zal, meer nog dan in voorgaande jaren, bezocht worden door professionals van de werkvloer.

Seminar, “De toekomst van Connected Home”
Tijdens de seminars zullen bruikbare businessmodellen voor diensten en producten worden besproken. Met gerenommeerde sprekers voor:

Industrieleiders (zowel nationaal als internationaal) geven hun visie over de markt en de mogelijkheden voor de eindgebruiker (B2C en B2B) en het kanaal (B2C en B2B).

Huisje_Connected_Home_site1 Stylecowboys zal tijdens het event aanwezig zijn om eens te kijken hoe de profesionele markt nu omgaat met de ontwikkelingen op het gebied van domotica. Uit ervaring weet ik dat het vaak gestuurd wordt vanuit de techniek terwijl het juist vanuit de markt en dus de gebruiker/consument gestuurd zou moeten worden.


Harold Kuepers